اولین شرکت مسافربری نهبندان راه اندازی می شود

بیکی گفت: مجوز اولین شرکت مسافربری برون شهری نهبندان صادر و قبل از عید نوروز امکان راه اندازی آن وجود دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «مجید بیکی» شامگاه (۲۱ اسفند) در دومین جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان نهبندان اظهار کرد: با توجه به شرایط امسال، افزایش مسافرت ها را خواهیم داشت و دستگاه ها باید به نحو مطلوب نهایت تلاش خود را برای خدمت دهی به مسافران نوروزی داشته باشند.

 

فرماندار نهبندان با بیان اینکه محدودیت های سفر برای افرادی که دو دُز واکسن کرونا را دریافت کرده اند، وجود ندارد، افزود: پلیس راه بر اساس دستورالعمل ها، صاحبان خودروهای اشخاصی که واکسن دریافت نکرده اند را جریمه خواهد کرد.

 

وی تصریح کرد: هشدارهای کرونایی، نظارت بر تالارها، نانوایی ها، بازار، رستوران‌ها باید توسط اصناف و بهداشت و درمان بیشتر شود، جهاد کشاورزی از حضور شترها در کنار جاده ها جلوگیری کنند تا تصادفی را شاهد نباشیم.

 

فرماندار نهبندان از راه اندازی اولین شرکت مسافربری نهبندان خبر داد و گفت: مجوز این شرکت صادر و قبل از عید امکان راه اندازی آن وجود دارد.

 

بیکی با اشاره به پویش پاکسازی روستاها و اطراف آن، گفت: این مهم به شهرداری و دهیاری ها سپرده شده است لذا باید از ظرفیت نیروی انسانی محل استفاده کرد.

 

وی از آمادگی آموزش و پرورش برای اسکان مسافران در نهبندان خبر داد و افزود: بازارچه صنایع دستی در نهبندان و شوسف در راستای جاذبه، اقتصاد و جلوگیری از تلفات جاده ای راه اندازی می شود.

 

 

کد خبر 1157056

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha