متصدیان واحد‌های فعال در سامانه ایران من ثبت نام کنند

​ویشکایی با بیان اینکه متاسفانه در نام نویسی اصناف در سامانه ایران من رتبه ۲۹ را دارد گفت: متصدیان واحد‌های فعال و خدماتی در سامانه ایران من ثبت نام کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، «محمدعلی ویشکایی» شب گذشته ( شنبه، ۲۱ اسفند)  در جلسه ستاد پدافند غیرعامل که در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: از لحاظ مدیریت کرونا، تزریق واکسن و ارائه کمک های معیشتی جزو استان های برتر و پیشرو هستیم.


مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری گیلان افزود: متاسفانه در نام نویسی اصناف در سامانه ایران من رتبه ۲۹ را دارد.

 

وی با اشاره به اینکه فرمانداران شهرستان های گیلان با بهره گیری از پتانسیل دهیاران، اتحادیه های صنفی، سپاه و بسیج، هلال احمر و مدیران ادارات نسبت به تکمیل نام نویسی اصناف در سامانه ایران من و ارتقا جایگاه گیلان در مهیا شدن اطلاعات بازاریان اقدام کنند، تصریح کرد:  متصدیان رستوران ها، واحدهای خدماتی و اماکن فعال برای خدمات نوروزی باید در سامانه ایران من ثبت نام کنند.

 

ویشکایی گفت: متصدیان رستوران ها، واحدهای خدماتی و اماکن فعال همچنین به دریافت واکسن اقدام کرده و کد لازم را دریافت کنند و این کار زمینه نظارت بیشتر و بهتر بازرسان بر فعالیت اصناف را فراهم می کند.

 

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری گیلان گفت: پنج قرارگاه با فرماندهی استاندار در استان تعریف شده و کمیته هایی همچون امنیت و دفاع، زیستی، انرژی و نیازهای ضروری، حمل و نقل، فرهنگی و اجتماعی، ارتباطات و فناوری و کشاورزی و امنیت غذایی در آن لحاظ شده است.

 

«عنایت رضایی پور » نیز در این جلسه بر آمادگی مدیران برای پیش بینی وقایع و اتفاقات در بخش های مختلف تاکید کرد.

 

فرماندار بندر آستارا از مدیران خواست نسبت به هر وضعیت قابل پیش بینی، آمادگی های لازم را داشته باشند.

 

حجت الاسلام «محمد جواد باقری ارومی»، امام جمعه بندر آستارا نیز در این جلسه با اشاره به وجود مضامینی در قرآن کریم در رابطه با  اهمیت آمادگی مسلمانان برای مقابله با حوادث و اتفاقات، بر اهمیت دادن مردم و مسئولان نسبت به پدافندغیرعامل تاکید کرد.

کد خبر 1157105

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha