برگزاری كنگره بین‌المللی گام دوم انقلاب اسلامی از منظر قرآن و حدیث

با توجه به موج جدید ویروس كرونا در كشور و وضعیت قم با هماهنگی‌های صورت گرفته؛ برگزاری كنگره بین‌المللی گام دوم انقلاب اسلامی در تاریخ ۱۹ اسفندماه برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی رادیو قرآن؛ حجت‌الاسلام والمسلمین «محمدعلی رضایی اصفهانی»، رئیس مجتمع آموزش عالی قرآن و حدیث المصطفی و دبیر علمی كنگره بین‌المللی گام دوم انقلاب اسلامی از منظر قرآن گفت: همان طور كه مستحضرید قرار بود این كنگره در تاریخ ۲۸ بهمن‌ماه مصادف با ایام صدور بیانیه گام دوم انقلاب برگزار شود ولی با توجه به موج جدید ویروس كرونا در كشور و وضعیت قم با هماهنگی‌های صورت گرفته قرار شد این كنگره در تاریخ ۱۲ اسفندماه برگزار شود كه با توجه به عدم تغییر شرایط كنگره بین‌المللی بیانیه گام دوم از منظر قرآن و حدیث به ۱۹ اسفند موكول شد.


عضو هیئت علمی جامعةالمصطفی العالمیه بیان كرد: سخنرانی آیت‌الله علیرضا اعرافی، مدیر حوزه‌های علمیه و حجت‌الاسلام والمسلمین علی عباسی، رئیس جامعةالمصطفی در اختتامیه و شخصیت‌های حوزوی و دانشگاهی از دیگر برنامه‌های این كنگره است. دبیر علمی كنگره اظهار كرد: هزار و ۸۲ مقاله به این كنگره ارسال شده است كه از بین آنها مقالات برتر توسط صاحبان مقالات قرائت خواهد شد. وی افزود: این كنگره روز پنجشنبه ۱۹ اسفند از ساعت ۸ صبح تا ۱۸ برگزار می‌شود و مراسم افتتاحیه آن با پیام تصویری امام خامنه‌ای و پیام مجازی رئیس جمهور برگزار خواهد شد.

کد خبر 1157299

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha