ارتقاء سطح سواد رسانه در قالب آموزش مهمترین ضرورت برای خبرنگاران است

کورای با اشاره به اهمیت برپایی جشنواره رسانه ای ابوذر گفت: ارتقاء سطح سواد رسانه در قالب آموزش مهمترین ضرورت برای خبرنگاران است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « زهرا کورانی» با حضور در ششمین جشنواره رسانه ای ابوذر که یکشنبه(۲۲ اسفند) برگزار شد گفت: آموزش و ارتقاء میزان سطح سواد رسانه ای یکی از ضرورت ها برای اهالی رسانه است. 

 

استاد دانشگاه و دبیرششمین جشنواره رسانه ای ابوذر در البرز افزود: در جریان آموزش رسانه، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز و خانه مطبوعات سهم ویژه و شاخصی دارند که باید با توجه به این مولفه در این خصوص گام بردارند. 

 

وی با اشاره به اهمیت برپایی جشنواره رسانه ای ابوذر بیان کرد: این جشنواره فرصت رقابت سازنده خبری با هدف پیشبرد اهداف تحقق رسانه تراز انقلاب اسلامی است. 

 

وی ادامه داد: طی این دوره از جشنواره رسانه ای ابوذر در استان البرز بیش از ۴۰۰ اثر در بخش های مختلف دریافت شد که این آثار با نظارت و داوری اساتید دانشگاهی مورد ارزیابی قرار گرفت.

 

دبیر ششمین جشنواره رسانه ای ابوذر در استان البرز خاطرنشان کرد: نگاه به ظرفیت های رسانه ای استان، ارتقاء توانمندی های خبری از جمله عناصر جدی در این دوره از جشنواره رسانه ای ابوذر در استان البرز بود. 

 

 

کد خبر 1157382

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha