مشکلات ۱۰ واحد تولیدی شهرستان جهرم بررسی شد

شفیعیان گفت: در جلسه شورای اشتغال شهرستان جهرم مشکلات و نیازمندی های ۱۰ واحد اقتصادی شهرستان جهت احیاء فعالیت با حمایت مؤثر به منظور زمینه سازی استفاده حداکثری از ظرفیت اشتغال هر واحد مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «مهدی شفیعیان»، امروز (دوشنبه ۲۳ اسفند) در شورای اشتغال شهرستان جهرم که با حضور معاون بنیاد «برکت» برگزار شد، خواستار بهره مندی از ظرفیت های منحصر به فرد این نهاد در حوزه اقتصادی شد و اظهار داشت: برنامه ریزی مؤثر جهت استفاده از حمایت های بنیاد «برکت» در قالب طرح‌های اقتصادی بنگاه محور، تسهیلات محور و اجتماع محور به منظور رونق بخشی در زمینه اشتغال شهرستان ضروری است.

 

فرماندار ویژه شهرستان جهرم افزود: پیرو تسهیلات اعطا شده در سال جاری و تقاضاهای مکرر در خصوص افزایش تعداد سکونت گاه های واجد شرایط تسهیلات اجتماع محور نیز توافقاتی حاصل شد.

 

وی عنوان کرد: در این جلسه مسائل و مشکلات و نیازمندی های ۱۰ واحد اقتصادی شهرستان جهت احیاء فعالیت با حمایت مؤثر به منظور زمینه سازی استفاده حداکثری از ظرفیت اشتغال هر واحد مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفته و متولیان این مجموعه ها به منظور شروع فرایند حمایت با نصب نرم افزار بنیاد «برکت» نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنند.

 

پیگیری جهت راه اندازی کلینیک کسب و کار، استفاده از پتانسیل تفاهم‌نامه‌های فی مابین بنیاد برکت و و بسیج سازندگی، بهزیستی، جهاد کشاورزی و ... و  تهیه گزارش شناخت ظرفیت های شهرستان در حوزه اقتصادی از دیگر مباحث اقتصادی مطرح شده در جلسه بود.

 

در حاشیه این جلسه پتانسیل های بنیاد در زمینه محرومیت زدایی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مقرر شد در زمینه احداث مسکن محرومین، حل مشکل آب شرب روستاهای محروم، احیای قنوات، احداث خانه عالم ,مدرسه و مسجد و... نیز پیگیری های لازم صورت پذیرد.

کد خبر 1157586

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha