آبرسانی به ۱۶۹ روستای کردستان از اعتبارات محرومیت زدایی انجام می‌شود

مدیرعامل شرکت آبفا کردستان گفت: آبرسانی به ۱۶۹ روستای کردستان با همکاری سپاه و با استفاده از اعتبارات محرومیت زدایی انجام خواهد شد.

محمد فرهاد مدیرعامل شرکت آبفا کردستان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کردستان از برنامه‌ریزی برای آبرسانی به قریب به 170 روستای استان با اعتبار بیش از 5000 میلیارد ریال و با همکاری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خبر داد.

 

وی با اشاره به هماهنگی‌های انجام گرفته با سپاه برای اجرای این پروژه اظهار کرد: در استان 169 روستا در 10 شهرستان و در قالب 8 مجتمع برای این پروژه تعریف شده که در مجموع بیش از 76 هزار نفر در روستاها را زیر پوشش قرار خواهد داد.

 

مدیرعامل شرکت آبفا کردستان با بیان اینکه چند فاز برای اجرا در نظر گرفته شده گفت: کل اعتباری که در قالب قرارداد امضا شده 528 میلیارد تومان است که برای امسال و در فاز نخست 285 میلیارد تومان برای آبرسانی به 7 مجتمع در 7 شهرستان پیش بینی شده است.

 

فرهاد با اشاره به اینکه 30 درصد جمعیت مورد نظر در فاز اول طی سالجاری زیر پوشش قرار خواهند گرفت، گفت: اطمینان داریم با همکاری سپاه پاسداران اجرای این پروژه سرعت مطلوبی خواهد داشت.

 

گفتنی است؛ محمد فرهاد به عنوان مدیر شرکت آبفا کردستان انتخاب شد و مراسم معارفه ایشان 22 اسفند 1400 با حضور مسعود خشایی معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در سنندج برگزار شد.

کد خبر 1157706

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha