۲۴۰ دانشجوی بسیجی دزفولی از مناطق عملیاتی جنوب بازدید کردند

لیلی‌زاده از اعزام ۲۴۰ نفر از دانشجویان بسیجی دزفول در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب خبر داد.

«محمدرضا لیلی‌زاده» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در دزفول اظهار کرد: دانشجویان بسیجی شهرستان دزفول بعد از ۲ سال تعطیلی اردوهای راهیان نور عازم سفر معنوی راهیان نور شدند. 

 

فرمانده سپاه ناحیه دزفول افزود: اردوهای راهیان نور دانشجویان به همت بسیج دانشجویی شهرستان دزفول و با توجه به مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی برگزار شد و در این سفر معنوی ۲۴۰ نفر از دانشجویان از مناطق عملیاتی جنوب استان بازدید کردند.

 

وی با اشاره به فعالیت های گروه های جهادی در بیمارستان بزرگ دزفول به منظور مقابله با کرونا اضافه کرد: بسیج دزفول با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و مرکز بهداشت شهرستان موفق به تزریق ۴۸ هزار دُز واکسن کرونا در سالن های خود شد.

 

لیلی‌زاده همچنین از توزیع ۳۲ هزار و ۶۱۰ بسته معیشتی و بیش از ۳۴۴ هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان و آسیب دیدگان ناشی از کرونا در شهرستان توسط سپاه در سال ۱۴۰۰ خبر داد عنوان کرد: در سال جاری بیش از ۱۳۱ سری جهیزیه با کمک کمیته امداد و سایر دستگاه ها بین نوعروسان نیازمند توزیع شد.

 

وی همچنین اهدای چهار هزار و ۱۹۳ سری لوازم تحریر، هشت هزار و ۳۵۷ جفت کفش و ۳۱ دستگاه تبلت بین دانش آموزان نیازمند، توزیع چهار میلیون و ۷۱۷ قرص نان در قالب کوپن، هفت هزار و ۶۶۹ قطعه مرغ و ۱۲ هزار و ۴۸۵ بسته گوشت گرم گوسفندی بین نیازمندان و سرکشی از هزار خانواده شهید، جانباز و ایثارگر را از دیگر اقدامات سپاه ناحیه دزفول در سال ۱۴۰۰ با همکاری حوزه ها، پایگاه ها، خیران و سایر دستگاه ها عنوان کرد.

 

کد خبر 1157857

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha