جشن میلاد ولادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان در کانون های مساجد برپا شد

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: جشن میلاد ولادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان در کانون های منتخب مساجد استان اردبیل برپا شد.

«مصطفی آمون» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: جشن میلاد ولادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان در کانون های منتخب مساجد استان اردبیل برپا شد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل ضمن تبریک روز جوان به همه جوانان مسجدی، تصریح کرد: حضرت علی اکبر (ع) یک الگوی سرآمد برای جوانان انقلابی این سرزمین است که باید سبک زندگی و سیره عملی آن حضرت را ره آورد زندگی خود کنند تا شاهد رشد و ترقی خود باشند.

 

این مقام مسئول ادامه داد: همانگونه که مقام معظم رهبری تاکید بر استفاده از ظرفیت های جوانان در تمام سطوح دارند امروز جوانان باید در صحنه های مختلف حضور داشته باشند.

 

آمون خاطر نشان کرد: مولودی خوانی و پخش شکلات و شیرینی و برپایی ایستگاه های صلواتی از مهمترین برنامه های این روز به همت فعالان کانون های مساجد بود.

 

وی افزود: برپایی محافل انس با قرآن کریم و ختم صلواتی از دیگر برنامه های معنوی به همین مناسبت است که به همت فعالان کانون های مساجد برگزار شد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان تاکید کرد: تجلیل از جوانان مسجدی و تکریم از آنها بخش دیگر جشن های روز جوان بود تا از خدمات فرهنگی و اجتماعی آنها در مساجد تقدیر شود.

 

کد خبر 1158043

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha