شب آرام دزفول در چهارشنبه پایانی سال

سازمان اتش‌نشانی و مرکز بهداشت دزفول از شب کم حادثه در مراسم چهارشنبه پایانی سال در این شهر خبر دادند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از دزفول، «روح الله بهشتی فرد» در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خوشبختانه کمپین نه به چهار شنبه سوری خطرناک در دزفول جواب داد و آتش نشانان شبی بدون عملیات را تا این لحظه پشت سر گذاشتند.

 

سرپرست آتش‌نشانی دزفول افزود: به منظور جلوگیری از حوادث و پایین آورد آمار صدمات ناشی از اجرای غیر مرسوم چهار شنبه آخر سال (پویش نه به چهارشنبه سوری خطرناک) طبق سنوات گذشته در دستور کار سازمان آتش نشانی دزفول قرار گرفت و همچنین با همکاری رسانه های محلی، سایت و رسانه های مجازی سازمان آتش نشانی و پیوستن شهروندان به پویش نه نه به چهارشنبه سوری خطرناک خوشبختانه آتش نشانان تا ساعت ۲ بامداد شبی بدون حادثه را پشت سر گذاشتند.

 

وی تصریح کرد: ۷۰ نفر از آتش نشانان در شب چهار شنبه آخر سال بصورت آماده باش ۲۴ ساعته در پنج ایستگاه آتش نشانی آماده خدمت رسانی به همشهریان عزیز می‌باشند.

 

«مهرداد کلانتریان» نیز طی گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در دزفول، در خصوص حوادث مرتبط با چهارشنبه سوری ابراز کرد: در مجموع در دزفول ۱۱ مورد آسیب ناشی از حوادث چهارشنبه سوری و یک مورد منجر به بستری در حوزه دانشگاه علوم پزشکی دزفول صورت داده است.

 

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی دزفول یاد آور شد: تعداد ۲ دستگاه امبولانس این مرکز نیز در اثر پرتاب ترقه دچار آسیب جزیی شده اند.

 

کد خبر 1158444

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha