تشکیل دو کمیته حقوقی برای بررسی مشکلات بنگاه های اقتصادی استان

رزم، از تشکیل دو کمیته حقوقی برای بررسی مشکلات بنگاه های اقتصادی استان خبر داد و گفت: این کمیته ها با هدف رفع بیکاری و ایجاد اشتغال تشکیل شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «محمد رزم»، امروز(26اسفند)، در نشست شورای اقتصاد مقاومتی لرستان با تبریک ایام و اعیاد شعبانیه و میلاد منجی عالم بشریت، اظهارداشت: در آیات و روایات متعدد آمده است که آینده از آن مستضعفان است و خداوند آنان را پیشوایان زمین قرار می دهد و همچنین حتمیت ظهور آخرین حجت در آیات قرآنی و روایات ائمه به وفور دیده می شود که انشاالله همه ما شاهد ظهور حضرت حجت(عج) باشیم.

 

رئیس کل دادگستری لرستان افزود: دو کمیته حقوقی برای بررسی مشکلات بنگاه های اقتصادی استان با هدف رفع بیکاری و ایجاد اشتغال تشکیل شده است که برای این جلسه در هر کمیسیون 5 پرونده مورد رسیدگی قرار گرفته است.

 

رییس‌ کل دادگستری لرستان با بیان اینکه این کمیته ها برای کارشناسی و بررسی تقاضاها و مشکلات بنگاه های اقتصادی استان فعال هستند، عنوان کرد: در این کمیته ها مشکلات حقوقی و اقتصادی بنگاه ها بررسی، راهکارهای خوبی به عنوان مصوبه و با استناد به مقررات پیشنهاد و ارایه می شود که امیدواریم تمامی مصوبات در راستای برطرف شدن موانع رونق تولید به نتیجه برسد.

 

رئیس شورای قضایی استان عنوان کرد: 11 پرونده در این جلسه مورد بررسی و برای آنها مصوباتی در نظر گرفته شده است که این مصوبات پس از ابلاغ برای بانکه و دستگاه های اجرایی لازم الاجرا هستند.

کد خبر 1158962

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha