شرارت صهیونیست ها در هر نقطه ای با پاسخ قاطع و کوبنده ایران مواجه می شود

حجت الاسلام یحیی احمدی زاده گفت:  تاریخی یعنی وارد کردن سه ضربه تقریبا همزمان در کمتر از ۴۸ ساعت در داخل و خارج از مرزهای ایران همچنین اولین ضربه پاکسازی لانه شرارت صهیونیست‌ها در اربیل کردستان عراق توسط یگان موشکی سپاه سرافراز است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ظهر امروز ۲۷ اسفندماه حجت الاسلام «یحیی احمدی زاده» در خطبه های نماز جمعه قلعه گنج، ضمن تبریک ولادت امام زمان (عج)، گفت: از امام صادق (ع) روایت است که فرمودند؛ کسی که مایل است جزء یاران حضرت مهدی (عج) قرار بگیرد باید منتظر باشد و اعمال و رفتارش در حال انتظار با تقوا و اخلاق نیکو همراه باشد.

امام جمعه موقت قلعه گنج افزود: تقوا و اخلاق از خصوصیات یاران امام زمان (عج) است، یاران واقعی آن در زمان غیبت وظایفی از جمله توسل به آن حضرت در مشکلات و گرفتاری ها، دعا کردن برای فرج آن حضرت و صدقه دادن برای سلامتی وجود شریفش، یکی دیگر از وظایف انسان منتظر این است که در اعمال خیری که انجام می‌دهد حضرت را شریک کند و حضور در مجالسی که موجب تقویت اعتقادات و دفع شبهات دینی می شود.

وی با اشاره به سخنان حکیمانه رهبر معظم انقلاب در دیدار با مسئولان کشوری و لشکری، خاطرنشان کرد: حضرت آقا در طول سالهای متمادی از کلید واژه پیچ تاریخی زیاد نام برده اند یعنی درک عمیق خود از حقیقت و واقعیت زمانه نسبت به انقلاب و مقطع زمانی حال و آینده است، همانطور که در گام دوم انقلاب به نوعی تبیین اصطلاح پیچ تاریخی است و ما هنوز وسط راه هستیم.

حجت الاسلام احمدی زاده تصریح کرد: اگر خداوند متعال اراده کند ما صحنه ها و مراحل گوناگون خواهیم داشت، تاریخ دارد عوض می‌شود.

خطیب موقت نماز جمعه قلعه گنج ادامه داد: پیچ تاریخی یعنی مجازات صهیونیست ها با ۱۰ فروند موشک نقطه زن ایرانی از خانواده موشک فاتح باز هم آمریکا و اسرائیل در رهگیری این موشک ها ایرانی ناکام ماندند.

وی عنوان کرد: پیچ تاریخی یعنی موشک نقطه زن در کنار منازل مسکونی بدون خطا رفتن پایگاه موساد در زدن آن نقطه، همچنین پیچ تاریخی یعنی سپاه پاسداران می‌توانست از خاک سوریه حمله را تلافی کند اما به حمل از خاک خودش استفاده کرد و حمله را بدون تعارف تلافی کرد.

حجت الاسلام احمدی زاده اظهار کرد: یکی دیگر از مصداق های پیچ تاریخی، پاسخ جمهوری اسلامی ایران یک پاسخ قاطع و مشروع بود هر کجا جمهوری اسلامی ایران  برای منافع خود احساس ناامنی کند، اقدام خواهد کرد.

امام جمعه موقت قلعه گنج اضافه کرد: پیچ تاریخی یعنی وارد کردن سه ضربه تقریبا همزمان در کمتر از ۴۸ ساعت در داخل و خارج از مرزهای ایران همچنین اولین ضربه پاکسازی لانه شرارت صهیونیست‌ها در اربیل کردستان عراق توسط یگان موشکی سپاه سرافراز دومین ضربه منهدم کردن باند خرابکاری فرودو سومین ضربه حملات بی سابقه و بی نظیر سایبری به مراکز حساس سایبری رژیم صهیونیستی است.

وی در خاتمه تاکید کرد: جنایات عربستان سعودی در اعدام ۸۱ نفر از مسلمانان که عمدتا شیعه بودند مصداق مجازات دسته جمعی است و در حقوق بین الملل اعدام های دسته جمعی جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت محسوب می شود و ما آن را محکوم می کنیم.

کد خبر 1159074

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha