انتشار دو جلد کتاب مجموعه اشعار در شهرستان عجب شیر

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان عجب شیر از چاپ و انتشار دو جلدکتاب شعر در روزهای پایانی سال در این شهرستان خبر داد.

«فرهادجبارپور» درگفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، ضمن تبریک فرا رسیدن سال نو و عید نوروز، از انتشار دو جلد کتاب در قالب ادبی در روز های پایانی سال خبر داد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان عجب شیر با اعلام این خبر افزود: کتاب «فقط تو» مجموعه اشعار عباسعلی عباسی، شاعر عجبشیری است که توسّط انتشارات اختر منشر شده است.

جبارپور با بیان اینکه کتاب «فقط تو» در قطع رقعی و در 112 صفحه به چاپ رسیده است، خاطرنشان کرد: عباسعلی عباسی  متولّد 1350 خورشیدی است و تاکنون  دو جلد کتاب به نام حّوایی آدمیّت کرد وخروش خون  از این شاعر عجب شیری منتشر شده است.

وی در ادامه به چاپ کتاب «مصرع سرخ» اشاره کرد و ادامه داد: این کتاب شامل مجموعه غزلیاتی است که به طور مشترک اشعار کاظم معرفت شیشوان و سارا جوان  را در بر دارد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان عجب شیر افزود: کتاب «مصرع سرخ» توسط انتشارات اورازان منتشر شده و  طراحی جلد توسط الهام فرخی زاده  و صفحه آرایی آن را شهریار ایثاری به عهده داشته است.

جباپور با بیان اینکه کتاب « مصرع سرخ» در قطع رقعی و در 109 صفحه به چاپ رسیده است، یادآور شد: کاظم معرفت شیشوان  متولّد 1355 خورشیدی است و تاکنون چندین کتاب در قالب شعر و آلبوم موسیقی از این  هنرمند منتشر شده است.

کد خبر 1159184

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha