اهدای ۳۹۵ سری جهیزیه به زوج های نیازمند خراسان شمالی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی گفت: به مناسبت سالروز میلاد حضرت مهدی موعود (عج) ۳۹۵ سری جهیزیه و کمک هزینه خرید جهیزیه بین زوج های نیازمند استان توزیع شد.

«مجید الهی راد» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان با بیان اینکه این اقدام در راستای ترغیب جوانان به سنت حسنه ازدواج و بسط و گسترش فرهنگ ازدواج پیش بینی شده است، اظهارداشت: این جهیزیه ها از محل  کمک های بنیاد مستضعفان تامین شده است.

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی بیان کرد: از مجموع جهیزیه های اهدایی 359 سری جهیزیه در قالب کالا از قبیل یخچال، اجاق‌گاز، ماشین لباسشویی، جاروبرقی و 36 فقره نیز کمک هزینه جهیزیه بوده است.

 

وی همچنین از توزیع 700 بسته عیدانه در روز نیمه شعبان بین نیازمندان استان خبر داد و گفت: این اقدام با همکاری مرکز نیکوکاری چتر مهربانی انجام شده و ارزش هر بسته بیش از 250 هزار تومان بوده است.

 

الهی راد افزود: بسته های عیدانه شامل روغن، برنج، میوه، شیرینی و سایر اقلام مورد نیاز خانواده های نیازمند است.

 

وی گفت: اجرای اطعام مهدوی به مناسبت ماه مبارک رمضان هم برنامه ریزی شده و اکنون فعالیت های این ستاد با هدف اجرای رزمایش مواسات و همدلی و اطعام نیازمندان در ماه مبارک رمضان آغاز شده است.

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی بیان کرد: آشپزخانه های مهدوی در حال آماده سازی است تا پخت غذای گرم و توزیع آن بین خانواده های نیازمند را طی ماه مبارک رمضان داشته باشیم.

 

الهی‌راد با بیان اینکه در ماه مبارک رمضان سال گذشته ۷۲ آشپزخانه در مراکز نیکوکاری شکل گرفت، بیان کرد: در طرح اطعام مهدوی بیش از ۲۳ هزار دیگ غذای گرم پخت شد که ۲۶ هزار نیرو در این امر نقش داشتند.

 

 

کد خبر 1159198

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha