مرکز نیکوکاری شهرک ولیعصر ۴.۵ میلیارد ریال به نیازمندان کمک کرد

مدیر کانون فرهنگی و هنری شهدای شهرک ولیعصر(عج) مسجد مسلم بن عقیل (ع) شیروان گفت: امسال این مرکز، ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به نیازمندان شهرستان کمک کرد.

«محمد محمدزاده قانعی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهارکرد: این میزان کمک مرکز نیکوکاری شهدای شهرک ولیعصر(عج) شامل تهیه بسته معیشتی، توزیع غذای گرم، گوشت، پوشاک، اشتغال، لوازم خانگی، بُن نان، اطعام، کمک هزینه تحصیل و ازدواج و سایر موارد مورد نیاز و ضروری جهت کمک به نیازمندان شناسایی شده صورت گرفته است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری شهدای شهرک ولیعصر(عج) مسجد مسلم بن عقیل (ع) شیروان خاطرنشان کرد: همچنین این مرکز به برگزاری برنامه ها و بزرگداشت ها و نیز یادواره شهدا، مراسم جشن و عزاداری ها با رعایت فاصله اجتماعی و پروتکل های بهداشتی در مناسبت های مختلف با همکاری ارگان های دیگر اقدام کرده است.

 

محمدزاده قانعی با اشاره به سایر فعالیت های سال ۱۴۰۰ در مرکز نیکوکاری شهرک ولیعصر(عج) شیروان عنوان کرد: در این راستا تعمیرات و نوسازی ساختمان مسجد به مبلغ 600 میلیون ریال و تجهیز کارگاه بسته بندی به مبلغ 500 میلیون ریال انجام شده است.

 

وی اضافه کرد: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون خیرین و مردم جهت کمک به نیازمندان و خانوارهای محروم نگاه مثبت و توجه خوبی داشتند که این موضوع در اولویت است و همچنان ادامه خواهد داشت امید می رود با کمک های نقدی و غیرنقدی بتوانیم خدمات بهتری به این اقشار داشته باشیم تا در وضعیت اقتصادی دچار سختی و کم و کسری نباشند.

 

کد خبر 1159254

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha