ستاد ویژه نوروزی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان تشکیل شد

بهرام مسلمی مهنی گفت: ستاد ویژه نوروزی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان تشکیل شد.

«بهرام مسلمی مهنی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ضمن تبریک سال نو با اشاره به برگزاری جلسه ستاد ویژه نوروز اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان، گفت: ستاد ویژه نوروزی این اداره کل تشکیل شد و به همین منظور در هر یک از هفت شهرستان جنوبی با محوریت ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی ستادهای ویژه نوروزی راه اندازی می شود.
 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان افزود: روسای ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی هر شهرستان باید بر اجرای برنامه های فرهنگی و هنری نوروزی نظارت داشته باشند.
 
وی با تاکید بر این که اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان متولی فرهنگ منطقه است، ابراز کرد: باید برنامه های فرهنگی و هنری شهرستان ها با نظر نظارت شورای فرهنگی هنری هر شهرستانی انجام شود. 
 
مسلمی مهنی ادامه داد: بنابراین هر شهرستان باید نماینده ویژه ای را به عنوان ناظر انتخاب کند تا در  برنامه های فرهنگی و هنری ویژه نوروز شرکت کنند.
 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان اظهار کرد: کسانی که بدون مجوز ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی اقدام به برگزاری برنامه های فرهنگی و هنری می کنند به ستاد ویژه نوروزی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی معرفی می شوند.
 
 وی با بیان این مطلب که اجرای برنامه های فرهنگی و هنری با نظارت مستقیم روسای ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ها انجام شود، تاکید کرد: ستادهای ویژه نوروزی شهرستانی و استانی هیچ گونه مسئولیتی در قبال برنامه های فرهنگی و هنری نوروزی بدون مجوز ندارد.
 
مسلمی مهنی در خاتمه عنوان کرد: همچنین می بایست  گزارش برنامه های نوروزی هر شهرستان توسط روسای ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی به این اداره کل ارائه شود.
کد خبر 1159527

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha