تصویب ساختار انتظامی از مهم‌ترین اقدامات ناجا بود

حجت‌الاسلام ادیانی با بیان‌اینکه تصویب ساختار جامع نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران یکی از اقدامات مهم ناجا در سال ۱۴۰۰ بود، گفت: تصویب این ساختار با درایت، آگاهی و حکمت مقام معظم رهبری محقق شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا،حجت‌‍‌الاسلام« سید علیرضا ادیانی» امروز(دوشنبه، ۱ فروردین) در جمع خبرنگاران،اظهارکرد: تصویب ساختار جامع نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران یکی از اقدامات مهم ناجا در سال ۱۴۰۰ بود.

 

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران افزود: تصویب این ساختار با درایت، آگاهی و حکمت مقام معظم رهبری محقق شد.

 

وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب در یک اقدام جهادی و انقلابی؛ نیروی انتظامی را به فرماندهی نیروی انتظامی ارتقاء داد، تصریح‌کرد: این اقدام مقام معظم رهبری، نیروی انتظامی و نیروهای مسلح کشور را از دسیسه‌های دشمنان نظام و انقلاب و انواع آسیب‌ها در امان نگه می‌دارد.

 

حجت‌الاسلام ادیانی به همکاری نیروهای انتظامی و مرزبانی با یکدیگر اشاره کرد و گفت: با همکاری و تعامل خوب این مجموعه‌ها شاهد امنیت مرزنشینان هستیم.

 

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با بیان‌اینکه ناجا قدردان زحمات نیروهای انتظامی و مرزبانی شاغل در نقاط صفر مرزی است، گفت: ناجا به وجود این نیروها افتخار می‌کند.

 

حجت‌الاسلام ادیانی با بیان‌اینکه نیروهای انتظامی و مرزبانی به اختیار خود در روزهای تعطیل سال در نقاط حساس و مرزی کشور حضور پیدا می‌کنند تا خطری مردم را تهدید نکند، اظهارکرد: حضور نیروهای انتظامی و مرزبانی در جاده و مرز داوطلبانه بوده و نمادی از ایثار و از خودگذشتگی است. 

کد خبر 1159676

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha