نمایشگاه «بهار زندگی» با هدف تحقق فرمایشات امام رضا(ع) دایر شده است

طالبی نمایشگاه «بهار زندگی» را سرآغازی تازه برای فعالیت‌های سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس دانست و گفت: این نمایشگاه با هدف تحقق فرمایشات حضرت رضا(ع) دایر شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «عبدالحمید طالبی» در حاشیه بازدید از نمایشگاه «بهار زندگی» که همه روزه در ایام نوروز در پیاده راه آیت الله واعظ طبسی حرم مطهر رضوی دایر است، گفت: این نمایشگاه با حضور جمعی از تشکلات مردمی و موسسات آستان قدس رضوی در حال برگزاری است.

 

رئیس سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی نمایشگاه «بهار زندگی» را سرآغازی تازه برای فعالیت‌های این سازمان دانست و گفت: این نمایشگاه با هدف تحقق فرمایشات حضرت رضا(ع) دایر شده است.

 

وی با بیان اینکه این رویداد برای نخستین بار از سوی سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی دایر شده است گفت: خوشبختانه این رویداد فرهنگی با نامگذاری شعار سال مقام معظم رهبری با عنوان سال تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین» همخوانی بسیار زیادی دارد.

 

طالبی ادامه داد: موسسات و شرکت‌های دانش بنیان در این نمایشگاه حضور یافته‌اند تا اقتصاد خانواده را رونق دهند بنابراین طبق پیش‌بینی‌های انجام شده در نظر داریم تا این نمایشگاه در ایام ماه مبارک رمضان و دهه کرامت نیز دایر شود.

کد خبر 1159726

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha