بیش از ۶۱۸ هزار نفر از ابتدای شیوع کرونا در فارس تاکنون به این بیماری مبتلا شده اند

از ابتدای کرونا تاکنون و با انجام ۲ میلیون و ۹۵ هزار و ۴۲۶ تست تشخیصی مولکولی و تست سریع که در آزمایشگاه های استان فارس، ۶۱۸ هزار و ۳۷۰ بیمار مثبت کرونا شناسایی شده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، امروز (پنج شنبه ۴ فروردین) با اشاره به آخرین وضعیت شیوع کرونا در استان فارس شمار مبتلایان به این ویروس از ابتدای شیوع تاکنون را ۶۱۸ هزار و ۳۷۰ نفر اعلام کرد.

از ابتدای کرونا تاکنون و با انجام ۲ میلیون و ۹۵ هزار و ۴۲۶ تست تشخیصی مولکولی و تست سریع که در آزمایشگاه های استان فارس، ۶۱۸ هزار و ۳۷۰ بیمار مثبت کرونا شناسایی شده اند.

همچنین از آغاز انجام طرح شهید حاج «قاسم سلیمانی» تاکنون ۳۶۸ هزار و ۶۶۷ مورد تست سریع در استان به انجام رسیده است.

در ۲۴ ساعت گذشته نیز با بستری ۶۰ بیمار جدید کرونا شمار بیماران مبتلا به کرونا که در بیمارستان های استان بستری شده اند به ۳۴۵ نفر رسیده است که از این میان حال ۶۶ بیمار وخیم است و در بخش های مراقبت های ویژه هستند.

همچنین با فوت ۲ نفر در ۲۴ ساعت گذشته شمار قربانیان کرونا در فارس به هفت هزار و ۹۶۸ نفر رسیده است و از ابتدای شیوع کرونا نیز ۶۰۹ هزار و ۶۳ نفر هم استانی مبتلا به کرونا ضمن بهبودی از بیمارستان ها ترخیص شده و یا از ایزوله خانگی خارج شده اند.

مجموع دُز تزریق شده واکسن کرونا در استان فارس نیز به هفت میلیون و ۹۶۹ هزار و ۶۸۶ دُز رسیده است.

کد خبر 1160182

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha