شهید بلباسی برای خدمت به زائرین شهدا در کربلای ایران از من دعوت کرد

حسینی گفت: به دعوت شهید مدافع حرم محمد بلباسی در مناطق عملیاتی جنوب حاضر شدم تا به عنوان آشپز به زائرین شهدا خدمت رسانی داشته باشم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری و به نقل از قرارگاه رسانه ای شهید مدافع حرم حاج رحیم کابلی، «سید جواد حسيني» با بیان اینکه در کارمند سازمان عمران شهرداری ساری است، اظهار کرد: سالیان سال که در کنار کار اداری خود به آشپزی نیز اهتمام دارد.

 

سرآشپز و خادم اردوگاه شهید جعفرزاده مازندران در اندیمشک خوزستان با بیان اینکه آشپزی هیات ها را انجا می دهد، افزود: همچنین آشپز هیات قمر بنی هاشم(ع)ساری است.

 

وی ضمن گرامیداشت یاد و نام شهید مدافع حرم«محمدبلباسی» گفت: یک ماه قبل ازاینکه به راهیان نور بیایم یک شب خوابی از شهید محمد بلباسی دیدم که  ایشان مرا به راهیان نور دعوت کرد . و این اولین بار بود که به ارهیان نور اعزام و خادم شدم. من در طول عمرم یک لحظه شهید بلباسی را در مراسم تشییع شهدای غواص در ساری دیدم .زمانی بود که در ایستگاه صلواتی مشغول به فعالیت بودم. هیچ برخوردی با شهید نداشتم .همان خوابی که دیدم موجب شد به اینجا بیایم و برای زائرین آشپزی کنم.

 

حسینی اذعان کرد:‌اینکه به دعوت شهید بلباسی به راهیان نور آمدم و خادم شهدا شدم ،خوشحالم و افتخار میکنم و با جان و دل برای زائرین شهدا آشپزی می کنم . هر سال اگر توفیق باشد باز هم به راهیان نور میآیم و خادم شهدا می شوم .

 

وی با بیان اینکه همه خادمین در اینجا با خلوص نیت کار می کنند هرچند کارها سخت است، خاطرنشان شد: همه ما مدیون خون شهدا هستیم و این شهدا بودند که آرامش و امنیت را نصیب ما کردند . شهدای مدافع حرم قبل از اینکه ما به اینجا بیایم،خادم شهدا بودند .خود شهید بلباسی خادم شهدا بود و ماهم در خدمت زائرین هستیم و راه شهدا را ادامه میدهیم.

کد خبر 1160210

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha