با مدیریت علمی و دانش بنیان کردن تولید کشور، مشکلات موجود حل خواهد شد

امام جمعه بخش صباشهر شهرستان شهریار گفت: با مدیریت علمی و دانش بنیان کردن تولید کشور، مشکلات موجود حل خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، حجت الاسلام محمد زرینه، امام جمعه صباشهر در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ضمن دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، اظهار کرد: زمینی که چند ماه به خواب زمستانی رفته و به تعبیر قرآن مُرده بود، در بهار با آب باران و باد زنده می‌شود که این نشانه قدرت الهی است و خداوند بر هر کاری تواناست و عجز در وجود مقدس خدا راه ندارد و هر اتفاقی به اذن پروردگار سبحان رخ می‌دهد.

امام جمعه صباشهر گفت: با آمدن بهار، قیامت را باید یاد کرد و فصلی که در آن زمین مرده، زنده می‌شود، ما نیز روزی برای حسابرسی زنده می‌شویم و به اعمالمان رسیدگی خواهد شد.

وی در مورد جلوه‌های زیبای خلقت افزود: خداوند، مبنای خلقت را بر پایه‌ی تغییر و تحول بنا نهاده است و از خداوند باید بخواهیم که حالات و رفتارهای ما را به بهترین شکل ممکن تغییر دهد و روح و روانمان را دگرگون سازد.

حجت الاسلام زرینه خاطر نشان کرد: امسال توسط رهبر معظم انقلاب به عنوان «تولید، دانش بنیان، اشتغال‌آفرین» نامگذاری شد، سالی است که ریل‌گذاری سالیانه توسط ولی امر مسلمین جهان انجام گرفت و معظم‌له در سخنان نوروزی خود، مطالب مبسوطی در رابطه با اقتصاد، تولید و اشتغال بیان کردند که این مطالب و سخنان، باید مدنظر مسئولین کشور باشد.

وی ضمن اشاره به فرازهایی از پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب گفت: رهبری اقتصاد و تولید را به علم و دانش گره زدند و اسلام، اهمیت فوق‌العاده‌ای به علم قائل است و امیدواریم امسال با مدیریت علمی و دانش بنیان کردن تولید کشور، مشکلات موجود حل شود.

خطیب نماز جمعه صباشهر با اشاره به رویکرد موفق دولت سیزدهم و جدیت در امور عنوان کرد: امیدواریم دولت و دولتمردان بتوانند در فضای کنونی کشور که امید به جامعه برگشته به موفقیت در عرصه‌های مختلف اقتصادی، تولیدی و صنعتی برسند و مشکلات معیشت مردم را برطرف کنند.

وی به برخی از اتفاقات در جهان اسلام و کشورهای همسایه اشاره کرد و گفت: ثمره شیرین مقاومت و ایستادگی، پیروزی و سعادت است و اگر ایثارگری و مجاهدت کنیم در ذهن‌ها و قلب‌ها ماندگار خواهیم شد.

حجت الاسلام زرینه تصریح کرد: مسئولین شهر با اتحاد و همدلی در سال جدید، فصل تازه‌ای از خدمتگزاری را شروع کنند.

کد خبر 1160395

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha