اجرای طرح مالک ۴ گشت‌های محله جهت حفظ امنیت در دزفول

سرهنگ‌ لیلی‌زاده گفت: با استفاده از ظرفیت بسیج و اجرای طرح مالک ۴ گشت‌های محله تلاش می‌شود امنیت پایدار در دزفول برقرار شود.

«محمدرضا لیلی زاده» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در دزفول، ضمن تقدیر از نیروهای مخلص بسیجی شهرستان دزفول و همچنین نیروی انتظامی که در حوزه امنیت شهرستان در ایام تعطیلات نوروز تلاش شبانه روزی دارند اظهار کرد: تلاش می‌شود با استفاده از ظرفیت بسیج امنیت پایدار در شهرستان برقرار کنیم.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دزفول با اشاره به حضور بسیجیان در طرح مالک ۴ گشت‌های محله محور شهرستان دزفول افزود: هدف از این طرح مقابله با اراذل و اوباش و تامین امنیت مردم شهر است و در محلات مختلف شهرستان دزفول تیم‌های گشتی و تورهای ایست و بازرسی تشکیل شده تا مقابل اراذل و اوباش و سایر مخلین امنیت مردم پیشگیری و مقابله کنند.

 

وی اضافه کرد: این تیم‌ها علاوه بر وظایف ذکر شده با جرائمی همچون سرقت و کیف قاپی نیز مقابله جدی دارند؛ هدف ما تثبیت امنیت محله محور در شهر دزفول است تا مردم با آسایش به زندگی خود بپردازند.

 

لیلی زاده در پایان یاد آور شد: طرح امنیت محله محور با همکاری و هماهنگی کامل با نیروی انتظامی و دستگاه قضا در دستور کار قرار گرفته و از زمان اجرای این طرح امنیت محله های شهرستان ارتقا یافته است.

 

کد خبر 1160397

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha