راه اندازی ۲ ایستگاه واکسیناسیون سیار در اراک

استاندار مرکزی گفت: برای سهولت و دسترسی مردم، دو ایستگاه برای واکسیناسیون سیار در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، «فرزاد مخلص الائمه» در حاشیه بازدید از مرکز واکسیناسیون سیار اراک، ضمن تقدیر از تلاش های انجام شده در راستای اجرای امر واکسیناسیون، گفت: مردم استان مشارکت خوبی در امر واکسیناسیون داشته و دارند و امیدواریم این همکاری همچنان ادامه داشته باشد.

 

استاندار استان مرکزی به تاثیر واکسیناسیون در کنترل و کاهش بیماری کرونا اشاره کرد و افزود: واکسن تاثیر زیادی در کنترل و کاهش خطرات ناشی از ویروس کرونا دارد و لازم است هم استانی های گرامی به تکمیل واکسیناسیون خود مبادرت داشته باشند.

 

وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه تزریق دز سوم واکسن در استان مرکزی از مرز ۴۵ درصد جامعه تحت پوشش عبور کرده است، بیان کرد: این آمار بسیار خوب و از میانگین کشوری بیشتر است.

 

این مقام مسئول با اشاره به اینکه استان مرکزی در تزریق نوبت های اول و دوم واکسن کرونا نیز از میانگین کشوری بالاتر است، گفت: از افرادی که دز های اول و دوم واکسن خود را دریافت ولی نوبت سوم واکسن خود را به هر دلیلی تزریق نکرده اند تقاضا داریم که هر چه سریعتر به اولین مرکز واکسیناسیون مراجعه و واکسن مورد نظر خود را دریافت کنند.

 

استاندار استان مرکزی در بخش دیگری از سخنانش ضمن تقدیر از تلاش های شبانه روزی کادر بهداشت و درمان و همچنین همدلی و همراهی مردم بیان کرد: خوشبختانه با سرعت زیاد و حداقل سختی و مخاطرات موج ششم را پشت سر گذاشتیم که نشان از تاثیر واکسن و همکاری و همراهی مردم با کادر بهداشتی و درمانی دارد.

 

مخلص الائمه همچنین به فعالیت ۲ ایستگاه واکسیناسیون سیار در اراک نیز اشاره کرد و گفت: برای سهولت و دسترسی مردم، دو ایستگاه برای واکسیناسیون سیار در نظر گرفته شده است.

 

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: جوانان و نوجوانان در پیک قبلی و روزهای پیش رو بیشتر در معرض خطر قرار داشته و دارند و باید با تزریق واکسن و رعایت دستورالعمل های بهداشتی بیش از پیش مراقب سلامتی خود و خانواده باشند.

 

وی با بیان اینکه در مراکز واکسیناسیون سیار هر سه نوبت تزریق انجام می شود، گفت: هم استانی های عزیز می‌توانند هر نوع واکسن و در هر نوبتی که هست و مد نظرشان است را دریافت و خود را در برابر این بیماری و سویه های جدید احتمالی ایمن کنند.

کد خبر 1160735

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha