دیدار اعضای کانون شهدای سرخاب تبریز با سالمندان

محمد خانلی گفت: دیدار با سالمندان با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه محبوب همراه با خادمیاران کانون خدمت رضوی و اعضای کانون فرهنگی هنری مسجد صفای بنی هاشم،انجام شد.

«جعفر محمدخانلی» در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز اظهار داشت:اعضای کانون فرهنگی هنری به همراه خادمیاران کانون خدمت رضوی مسجد صفای بنی هاشم،از خانه سالمندان با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه محبوب تبریز حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم دیدار کردند.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری و کانون خدمت رضوی مسجد صفای بنی هاشم تبریز گفت: جایگاه سالمندان در نظام اسلامی از ارزش بسیار والایی برخوردار است، همچنین در دین مبین اسلام تاکید بسیار زیادی بر تکریم سالمندان شده است. 

محمد خانلی افزود: سالمندان به واسطه شرایط جسمی و روحی‌ قشر آسیب پذیری هستند، بنابراین توجه و محبت به آن‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و یکی از مهم‌ترین نیازهای آن‌ها می باشد.

وی با بیان اینکه محبت به سالمندان و حفظ کرامت انسانی این عزیزان امری ضروری و از تاکیدات دین مبین اسلام است؛ادامه داد: برهمین اساس اعضای کانون فرهنگی هنری با همراهی خادمیاران کانون خدمت رضوی مسجد در خانه سالمندان با پرچم متبرک امام مهربانی ها حضور یافته و با اهدای بسته متبرک از این عزیزان دلجویی شد.

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری شهدای سرخاب با تاکید بر وظایف نسل جوان در برابر سالمندان،خاطرنشان کرد: سالمندان الگوهای سبک زندگی هستند که می توانند منبع سرشار از تجربیات رایگان باشند که چه بسا جوانان برای به دست آوردنشان باید هزینه های هنگفتی پرداخت کنند.

 

 

 

کد خبر 1161051

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha