مدارس استان زنجان از ۱۴ فروردین ماه حضوری می شود

اسماعیلی گفت: همه مدارس در استان زنجان از ۱۴ فروردین فعالیت خود را به شکل حضوری و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی آغاز خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ارائه آموزش به صورت حضوری ضرورت دارد و لازم است با دلایل منطقی و برنامه ریزی دقیق، نگرانی های والدین در این خصوص را مرتفع نماییم.

 

علی اسماعیلی خاطر نشان کرد: همه مدارس در استان زنجان از ۱۴ فروردین فعالیت خود را به شکل حضوری و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی آغاز خواهند کرد.

 

وی بیان داشت: در بحث بازگشایی مدارس و آموزش های حضوری ضرورت دارد تمامی مسئولین دستگاه ها را با خود همراه کنیم تا بتوانیم با اقناع سازی درست، برخی نگرانی های موجود را رفع کرده و با حضوری شدن مدارس در تمام مقاطع تحصیلی، افت و لطمات آموزشی ناشی از کرونا جبران شود.

 

اسماعیلی گفت: شبکه شاد یک ظرفیت بالقوه و آماده برای ما است تا هر زمان که لازم شد با مراجعه به آن، آموزش ها را به شکل مجازی دنبال کرده و برنامه های خود را اجرایی نماییم.

 

وی در ادامه افزود: لازم است در بحث آموزش های حضوری با صراحت و صداقت با مخاطبان صحبت کنیم و ضرورت دارد آموزش حضوری در مدارس به مطالبه عمومی تبدیل شود.

 

مدیر کل آموزش و پرورش زنجان اظهار داشت: بحمدالله امروز نسبت به آموزش و پرورش نگاه مثبتی وجود دارد و قطعاً آینده بسیار روشنی را برای سیستم آموزشی کشور انتظار داریم.

 

وی در خصوص رتبه بندی معلمان گفت: اجرای رتبه بندی حق همکاران عزیز ما است و قطعاً به بهترین شکل ممکن اجرای خواهد شد فقط لازم است همکاران صبور باشند تا آیین نامه رتبه بندی تنظیم سپس احکام صادر شود.

 

اسماعیلی افزود: مدیر مدرسه مهمترین عامل تربیتی ما است که می تواند مدرسه را به آن جایگاه متعالی که انتظار داریم برساند لذا بایستی تعامل لازم را با مدیران مدارس داشته باشیم.

 

وی با اشاره به طراحی برنامه راهبردی آموزش و پرورش استان افزود: در نظر داریم تا برنامه راهبردی برای آموزش و پرورش استان بر اساس اسناد بالادستی و سند تحول بنیادین طراحی و اجرا کنیم تا به آن اهدافی که مطابق سند تحول انتظار داریم، دست یابیم.

کد خبر 1161331

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha