آغاز عملیات اجرایی بيمارستان شهرستان زیرکوه در آینده نزدیک

عباس زاده با بیان اينکه موضوع بهداشت و درمان یکی از ضعف هایی است که در شهرستان زیرکوه وجود دارد، گفت: در راستای پیگیری های انجام شده مجوز احداث بیمارستان برای شهرستان زیرکوه گرفته شد و در آینده نزدیک مقدمات عملیات اجرایی این بیمارستان آغاز خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «علیرضا عباس زاده» شامگاه (۱۰ فروردین) در حاشیه بازدید از بیمارستان زیرکوه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای سفر به شهرستان زیرکوه بازدیدی از پروژه های عمرانی در دست اجرای این شهرستان داشتیم.

 

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه زیرساخت های بهداشتی و درمانی یکی از مهم ترین بخش های هر منطقه است، افزود: اکنون نیز با توجه به شیوع ویروس کرونا و تامین سلامت مردم اهمیت وجود این زیرساخت ها بر کسی پوشیده نیست و برای ما روشن است.

 

وی با اشاره به اینکه موضوع بهداشت و درمان و سلامت یکی از ضعف هایی است که در شهرستان زیرکوه وجود دارد، ادامه داد: ایجاد درمانگاه و بیمارستان و تاسیسات بهداشتی و درمانی در این منطقه بسیار لازم است و از کمبود امکانات رنج می بریم.

 

عباس زاده بیان کرد: قبل از آغاز سال جدید بازدیدی از این شهرستان داشتیم و در راستای پیگیری های انجام شده مجوز احداث بیمارستان برای شهرستان زیرکوه گرفته شد و در آینده نزدیک مقدمات عملیات اجرایی این بیمارستان آغاز خواهد شد.

 

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: مشکلاتی در روند بهداشتی و درمان شهرستان زیرکوه وجود دارد که باید رفع شود و تا مردم تا زمان به بهره برداری رسیدن بیمارستان برخوردار شوند.

 

وی در پایان عنوان داشت: در جهت کمک به تامین زیرساخت ها و کادر درمانی مورد نیاز شهرستان زیرکوه اقداماتی صورت خواهد گرفت.

کد خبر 1161560

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha