مراسم «جشن ملی پرچم» با حضور رزم نوازان ارتش برگزار می‌شود

مراسم «جشن ملی پرچم» با اجرای گروه موزیک و ارکستر رزم‌نوازان دژبان ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان، به مناسبت ۱۲فروردین، روز جمهوری اسلامی، مراسم «جشن ملی پرچم» با حضور و اجرای برنامه، توسط گروه موزیک و ارکستر رزم‌نوازان دژبان ارتش جمهوری اسلامی ایران، عصر امروز(جمعه)، در محل دریاچه هنر واقع در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد تهران برگزار می‌شود.

این مراسم که با اجرای موزیک‌های حماسی و انقلابی توسط گروه موزیک و ارکستر دژبان آغاز خواهد شد، با سخنرانی علیرضا زاکانی شهردار تهران و حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ادامه خواهد یافت و به صورت زنده از شبکه سوم سیما پخش خواهد شد.

امیر سرتیپ دوم سید محمدرضا حسینی فرمانده دژبان کل ارتش در این خصوص گفت: رزم نوازان دژبان ارتش با حضور در مراسم جشن ملی پرچم و اجرای سرودهای ملی و انقلابی، سهم خود را در شادی مردم به مناسبت این روز به اجرا خواهند گذاشت.

وی افزود: پرچم کشور نشانی از هویت و نماد اتحاد ملی است و برافراشته شدن آن موجب غرور ملی، تقویت همگرایی و وحدت خواهد بود.

فرمانده دژبان کل ارتش ادامه داد: ارتش جمهوری اسلامی ایران تحت رهبری داهیانه فرمانده معظم کل قوا همواره در تلاش بوده و خواهد بود تا مردم عزیز کشورمان در سایه امنیت و آرامش زندگی کنند، همواره در شادی و غم در کنار هم‌میهنان عزیزمان حاضر باشند و امروز نیز با حضور خود در جمع مردم در شادی آنان شریک خواهند بود.

کد خبر 1161973

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha