پایان مرحله اول برنامه معرفتی (ربیع الثقافه) از سوی آستان قدس عباسی

مرکز فرهنگ خانواده در آستان قدس عباسی مرحله اول از برنامه خود تحت عنوان (ربيع الثقافه المعرفيّ)، ویژه دانش آموزان مدارس استان کربلای معلی را که با همکاری مدرسه دینی بانوان فيض الزهراء (عليها السلام) برگزار شده بود، پایان داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از الکفیل، مرکز فرهنگ خانواده در آستان قدس عباسی مرحله اول از برنامه خود تحت عنوان (ربيع الثقافه المعرفيّ)، ویژه دانش آموزان مدارس استان کربلای معلی را که با همکاری مدرسه دینی بانوان فيض الزهراء (عليها السلام) برگزار شده بود پایان داد و مرحله بعدی آن پس از ماه مبارک رمضان از سر گرفته می‌شود.

ساره الحفّار، مدیر این مرکز در مصاحبه با شبکه الكفيل گفت: در آستانه وداع با ماه مبارک شعبان یکی از مراحل این برنامه فرهنگی را که با استقبال شرکت‌کنندگان مواجه شد به پایان می‌رسانیم.

وی ادامه داد: اختتامیه این مرحله با میزبانی گروهی از دانش آموزان مدرسه دخترانه الخالصه بود. این برنامه بخشهای متعددی را در بر گرفت که مهمترین آنها ارائه سخنرانی تحت عنوان (خطوات نحو النجاح)، برنامه مهدوی و بخش (منكم وإليكم) بود که در آن پرسشها و پاسخ هایی مطرح و همچنین سخنرانی با عنوان (كيف أكون مميّزة) ایراد شد.

کد خبر 1162106

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha