کالاهای اساسی به اندازه و با قیمت مناسب در اختیار مردم قرار گیرد

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نگرانی مردم برای تامین کالاهای اساسی،گفت: انتظار می‌رود با تلاش دولتمردان کالاهای اساسی به اندازه و با قیمت مناسب در اختیار مردم قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان، مجتبی یوسفی در  ادامه جلسه علنی امروز دوشنبه (۱۵فروردین)مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی گفت: از رئیس جمهور که ادبیات هشت سال گذشته را تغییر داد و در ایام تعطیلات نوروز خود و وزرای کابینه با لغو مرخصی در کنار مردم بودند تشکر می کنم. دولت از روزهای آغازین سال کار را با جدیت شروع کرد  اما نگرانی هایی در تامین برخی از کالاهای اساسی مردم به ویژه کالاهایی که در سبد خانوار نقش اساسی را دارند مانند مرغ پیش آمد.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد:‌ انتظار می رود با تلاش دولت و مسئولان  این نگرانی ها مضاعف نشده و کالاهای اساسی با قیمت مناسب به دست مردم برسد. با نگرانی‌هایی که به دنبال حدف ارز ۴۲۰۰ تومانی مطرح است انتظار می‌رود با تلاش دولتمردان کالاهای اساسی به اندازه و با قیمت مناسب در اختیار مردم قرار گیرد.

همچنین سیدناصر موسوی لارگانی در تذکر آیین نامه ای گفت: در موضوع استیضاح دو نفر از وزرا تذکر دادیم که با 55 امضا اعلام وصول نمی شود. یکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و دیگری وزیر صمت، درخواست می کنیم در این خصوص آیین نامه اجرا شود.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس یازدهم اظهار کرد:  همچنین سوالی از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی دارم که مدت هاست اعلام وصول نشده و در دستور کار قرار نمی گیرد. خواهشمندم سوال از وزیر در دستور کار قرار گیرد. همچنین در موضوع استیضاح وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی هم امضا جمع شده، لذا درخواست دارم در این موضوع هم به آیین نامه عمل شود.

کد خبر 1162571

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha