برگزاری ۱۷۰ دوره آموزش تخصصی امداد و نجات توسط جمعیت هلال احمر فارس

درویشی گفت: جمعیت هلال احمر فارس ۱۷۰ دوره آموزش تخصصی امداد و نجات در سطح شعب شهرستانی با مشارکت مربیان داوطلب و از محل اعتبارات استانی در یک سال گذشته برگزار کرده و در این زمینه پیشتاز بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «حسین درویشی»، امروز (دوشنبه 15 فروردین) با ابراز رضایت از ارائه آموزش های تخصصی توسط جمعیت هلال احمر فارس در جمع خبرنگاران گفت: جمعیت هلال احمر فارس170 دوره آموزش تخصصی امداد و نجات در سطح شعب شهرستانی با مشارکت مربیان داوطلب و از محل اعتبارات استانی در یک سال گذشته برگزار کرده و در این زمینه پیشتاز بوده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر فارس افزود: هدف از برگزاری این دوره ها تربیت و تامین نیروهای تخصصی امداد و بالا بردن ضریب و توان عملیاتی نجاتگران جمعیت هلال احمر استان بوده است.

وی اضافه کرد: دوره های آموزش تخصصی شامل دوره‌های مقدماتی امداد و نجات، حمایت های روانی و اجتماعی، تغذیه اضطراری، اقدامات پیش بیمارستانی، پشتیبانی در عملیات، اسکان اضطراری، جستجو و نجات حوادث  گرافیکی، جستجو و نجات در کوهستان و ارتفاع و  جستجو ونجات شهری بوده که مجموعا چهار هزار و 500 نفر در این دوره ها شرکت کردند.

درویشی اعلام کرد: فراگیران اعزامی استان فارس در دوره های تربیت مدرس و مربی تخصصی رشته های سیلاب، کوهستان و جاده که به صورت کشوری برگزار شد نیز نفرات برتر دوره ها شدند و در دوره تربیت مدرس مدیریت فرماندهی امداد و نجات کشوری به میزبانی فارس که 28 نفر از استان های مختلف کشور شرکت کردند، جمعیت هلال احمر فارس رتبه بالایی داشته است.

کد خبر 1162576

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha