جشنواره صد فرصتی برای انس بیشتر مخاطبان با كلام وحی در ماه نزول قرآن

جشنواره صد، در ایام ماه مبارك رمضان نیز در بخشی از برنامه بر آستان جانان كه ویژه برنامه افطار رادیو قرآن است، همه روزه به جز جمعه ها حوالی ساعت ۱۶ به روی آنتن می رود.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی رادیو قرآن؛ جشنواره قرآنی صد كه با تلاش شبكه رادیویی قرآن و باهدف عمومیت بخشیدن به طرح ساده خوانی قرآن كریم از فرخنده میلاد با سعادت حضرت علی (ع) آغاز به كار نموده است؛ در ایام ماه مبارك رمضان نیز در بخشی از برنامه بر آستان جانان كه ویژه برنامه افطار رادیو قرآن است، همه روزه به جز جمعه ها حوالی ساعت ۱۶ به روی آنتن می رود. این برنامه دربخش بزرگسالان با اجرای دكتر مرتضی جوادی و استاد غلامرضا احمدی وكارشناسی استاد بهروز یاری گل با بخشهای مختلفِ ارزیابی آثار ارسالی توسط كارشناس برنامه، گزارش میدانی و گفتگو با مخاطبان، گفتگو با اساتید وقاریان قرآن، گفتگو با شخصیت های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی و همچنین حضور چهره های شناخته شده هنری، فرهنگی و ورزشی دربرنامه ها درخدمت مخاطبان می باشد.

 

 استاد یاری گل در بخشی از برنامه روز چهاردهم فروردین مصادف با نخستین روز از ماه مبارك رمضان ضمن ابراز خرسندی از اقبال مخاطبان از جشنواره قرآنی صد گفت: بسیار خوشحالم كه از طریق رادیو قرآن در ماه نزول قرآنی می توانیم با مخاطبان جشنواره صد ارتباط قرآنی برقرار نماییم و به بیان نكات تجویدی و توصیه های مهم در خصوص سوری كه شركت كنندگان قرائت می كنند، بپردازیم. انشاءالله بتوانیم از طریق نشر فرهنگ ساده خوانی قرآن كریم، سبب انس بیشتر مخاطبان با مصحف شریف شویم.

 

 علاقه مندان بدون محدودیت سنی وتفكیك جنسیتی، میتوانند؛ باخواندن آیاتی از كلام الله مجید در مدت زمان ۱۰۰ ثانیه در این جشنواره نمایند. ازشركت كنندگان دعوت می شود؛ جهت نام نویسی، اطلاع از جزئیات و ارسال آثارخود به سایت رادیو قرآن به آدرس www.radioquran.ir مراجعه كرده و در بخش جشنواره۱۰۰ پس از تكمیل اطلاعات شخصی نام،نام خانوادگی، سن،محل سكونت…، فایل صوتی خود رابارگزاری نمایند و یا فایل صوتی تلاوت خود را در اپلیكیشن واتساپ به شماره۰۹۱۰۸۹۹۴۱۰۰ارسال نمایند. همچنین علاقه‌مندان جهت شركت در این پویش می‌توانند با تلفن گویای شبكه به شماره۰۲۱۲۷۸۶۰۱۰۰تماس حاصل نمایند.مهلت ارسال آثارتا پایان اسفندماه سال جاری می باشد.

 

اختتامیه این جشنواره نیز پایان ماه مبارك رمضان سال۱۴۰۱می باشد. مخاطبان در سرتاسر دنیا میتوانند ازطریق وبسایت www.radioquran.ir از پخش زنده شبكه استفاده و درجریان آخرین خبرهای رادیو قرآن قراربگیرند و دیدگاه و نظرات خود را ازطریق سامانه پیامكی و تلفن گویای شبكه با ما درمیان بگذارند و از طریق موج اف.ام ردیف۱۰۰مگاهرتزشنونده ما باشید.

 

کد خبر 1162606

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha