تلاش داریم تمام مدارس علمیه مازندران قرآنی باشند

حجت الاسلام فلاح با بیان اینکه تلاش داریم تمام مدارس علمیه استان مازندران قرآنی باشند، گفت: همزمان با ولادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع) کار ویژه حوزه های علمیه استان در بحث قرآنی معرفی می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حجت الاسلام «جواد فلاح» امروز(۱۵فروردین) در دیدار باحجت الاسلام والمسلمین «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران عنوان کرد: امیدواریم بتوانیم در سال جدید با نام‌ «تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین»، این مباحث را به‌کار بگیریم و تربیت علمی طلاب را مدنظر قرار بدهیم.

 

مدیرحوزه های علمیه مازندران با بیان اینکه تربیت روحانیون مجهز به دانش روز در طرح هجرت و اعزامشان را در دستور کار قرار خواهیم داد، افزود: مسئولیت حوزه علمیه در این بخش بسیار سنگین خواهد بود، امروز درب جامعه‌المصطفی به روی جهان باز است.

 

حجت الاسلام فلاح اعلام کرد: فرقه‌های ضاله بر علیه شیعه اثنی عشری در حال سمپاشی هستند و امروز فقط حوزه علمیه در مقابلشان ایستاده، امیدواریم بتوانیم در این مسیر موفق باشیم.

 

وی بیان کرد: با آمدن دولت انقلابی مسئولیت ما دوچندان شده است، امروز ما نیاز به راهنمایی نماینده ولی فقیه برای رفع نواقص و تقویت بخش‌های مختلف داریم، در استان مازندران به‌عنوان دیار علویان حوزه‌های علمیه باید دوباره به جایگاه گذشته برگردد چرا که درخشش علمای گذشته کمرنگ شد.

 

حجت الاسلام فلاح خاطرنشان کرد: در ایام ماه رمضان دوستان ما در حوزه تهذیب کار قرآنی را مدارس آغاز کردند تا روز تولد حضرت امام حسن مجتبی (ع) برنامه‌ای در این خصوص داشته باشیم، همه خودمان را سرباز امام زمان (عج) می‌دانیم و در سال جدید با برنامه جدید پای کار هستیم.

کد خبر 1162737

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha