چهارمین رویداد ملی فهما با بررسی نقاط قوت و ضعف رویدادهای قبلی اجرایی می شود

به گفته براتی، در تلاش هستیم تا با بر طرف کردن نقاط ضعف رویداد ملی فهما، این طرح را برای چهارمین سال متوالی در سطح کانون های مساجد کشور به اجرا درآوریم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، رئیس دبیرخانه شورای سیاست‌گذاری کانوهای فرهنگی هنری مساجد کشور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در سطح کشور 26 هزار باب کانون فرهنگی و هنری فعالیت می کنند و فعالیت این مراکز به صورت خودجوش و مردمی اداره می شود.

 


حسین براتی به ثبت اطلاعات اعضای کانون های مساجد در سامانه بچه های مسجد اشاره کرد و گفت: فعالیت های پیش بینی شده برای این کانون ها در قالب سه شبستان و 12 رواق مصوب و ابلاغ شد و مقرر گردید کانون های مساجد در قالب این رواق ها فعالیت های خود را انجام و در سامانه به ثبت برسانند.

 


این مسئول افزود: رویداد ملی فهما یک پشتوانه سه ساله دارد و از سال 98 آغاز و تا سال گذشته ادامه داشت و با همراهی کانون های مساجد و ستاد فهما در استان ها توانستیم نقاط قوت و ضعف این طرح شناسایی شد.

 


براتی ادامه داد: در تلاش هستیم تا برای چهارمین سال متوالی با بر طرف کردن نقاط ضعف، این رویداد را در سطح کانون های مساجد کشور به اجرا درآوریم.

 


رئیس دبیرخانه شورای سیاست‌گذاری کانوهای فرهنگی هنری مساجد کشور ادامه داد: با پایان یافتن سومین دوره رویداد ملی فهما، از تجربیات تمام استان ها بالاخص استان های منتخب در طرح استفاده کرده و در کارگروه و شورای طرح و برنامه ستاد مورد بررسی قرار گرفت و امسال با قوت بیشتری این رویداد را شروع خواهیم کرد.

 


وی در خصوص  میزبانی برخی استان های کشور در میزبانی جشنواره های کشوری در قالب رویداد ملی فهما اشاره کرد و گفت: این میزبانی با توجه به امکانات هر استان و پیشنهاد خود استان ها داده می شود و امیدواریم استان زنجان نیز بتواند در این دوره از رویداد ملی این میزبانی را برعهده بگیرد.

کد خبر 1163002

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha