صندوق مسئولیت اجتماعی برای حمایت از ورزش خراسان جنوبی تشکیل شود

شکوه‌فر گفت: صندوق مسئولیت اجتماعی صنایع و معادن برای حمایت از حوزه ورزش در استان خراسان جنوبی راه اندازی شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند، «بنیامین شکوه‌فر» عصر امروز (۱۷ فروردین) در آیین تودیع و معارفه سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی با اشاره به شاخصه های اساسی در تبیین عنوان خدمتگزار مردم اظهار کرد: مسئولان در حوزه اختیارات خود هیچ شأنی غیر از نوکری و خدمت به مردم ندارد و اگر مسئولی شأن بالاتری از خدمتگزاری به مردم برای خود در نظر بگیرد از خط انقلاب بیرون است.

 

معاون حقوقی، مجلس و امور استان های وزارت ورزش و جوانان کشور بیان کرد: ما پذیرفتیم در دولت علوی کار می کنیم و نمی توانیم سیاست های علوی را در روش مدیریتی خود اعمال نکنیم والا فقط شعار می دهیم.

 

شکوه‌فر با بیان لزوم نگاه مدیریتی مبتنی بر محبت، تصریح کرد: براساس روایات، مدیر و مسئول در حکومت اسلامی نسبت بر مردم باید مانند پدری مهربان باشد و با چنین نگاهی است که مدیران به جای استراحت  و در اتاق نشستن به صورت شبانه روزی و میدانی تلاش می کنند و تمام دغدغه آنان حل مشکلات جامعه خواهد بود.

 

وی مهمترین شعار دولت را عدالت محوری دانست و ادامه داد: در دولت سیزدهم این نگاه نیست که مدیران ترک فعل خود را توجیه کنند و با تمام تعهد و مسئولیت ایمانی موظف هستند برنامه ریزی و راه حل برای رفع مشکلات پیدا کنند.

 

معاون حقوقی، مجلس و امور استان های وزارت ورزش و جوانان کشور با اشاره به لزوم توجه به هزینه‌کرد اعتبارات ورزشی در نقاطی که بهره‌بردار لازم داشته باشد، تصریح کرد: قانون فصل الخطاب است و مدیران ورزش و جوانان باید به این مهم توجه کنند.

 

شکوه‌فر در ادامه بر مردمی بودن و ساده زیستی مدیران تأکید کرد و افزود: امیدواریم صندوق مسئولیت اجتماعی صنایع و معادن برای حمایت از حوزه ورزش در استان راه اندازی شود چرا که مشارکت واحدهای تولیدی و صنعتی موجب کمک به تامین سلامتی مردم و جامعه است و در حوزه ورزش و جوانان نیازهایی وجود دارد که بدون حضور خیران و توجه سازمان های مردم نهاد کار به جلو نمی رود.

کد خبر 1163374

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha