دستگاه های اجرایی در خصوص پیگیری فرایند دریافت تسهیلات اقدام کنند

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراها استانداری سیستان و بلوچستان گفت: بانک ها نسبت به تسهیل در پرداخت و دستگاه های اجرایی در خصوص پیگیری فرایند دریافت تسهیلات وهزینه کرد آن باید اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراها  استانداری در نشست هم اندیشی با نمایندگان بانک های عامل و دستگاه های اجرایی اظهار داشت: پیرو تاکید ویژه استاندار سیستان و بلوچستان بر جذب حداکثری تسهیلات روستایی و اشتغال زایی، اهتمام ویژه برای گسترش همکاری و رفع موانع در دریافت تسهیلات  به عنوان محور مهم برنامه های  این دفتر تدوین شده است.


مهرداد جهاندیده  در این نشست که با دستورکار ارائه گزارش تسهیلات توسط بانک های عامل و بررسی راه های رفع موانع پرداخت تسهیلات بانکی برگزار شد،گفت: بررسی و تعیین تکلیف  فوری متقاضیان انصرافی و انتخاب جایگزین و سرعت بخشیدن به روند پرداخت تسهیلات با توجه به محدودیت زمانی باید در اولویت قرار گیرد.


 این مسئول در ادامه خطاب به نمایندگان بانک های عامل و دستگاه های اجرایی گفت: ضرورت دارد بانک ها نسبت به تسهیل در پرداخت و دستگاه های اجرایی در خصوص پیگیری فرایند دریافت تسهیلات و هزینه کرد آن باید اقدام کنند.

 

در این جلسه نیز بانک های عامل و دستگاههای اجرایی به ارائه گزارش های اقدامات انجام شده پرداختند.

کد خبر 1163477

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha