مسئولیت متولیان امور فرهنگی و اجتماعی در سومین حرم اهل بیت (ع) مضاعف تر است

سردار بوعلی گفت: عنوان سومین حرم اهل بیت (ع) موجب سنگین تر شدن مسئولیت متولیان امور فرهنگی و اجتماعی در شیراز می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، سردار «یدالله بوعلی»، امروز (پنج شنبه 18 فروردین) در دیدار با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر شیراز گفت: عنوان سومین حرم اهل بیت (ع) موجب سنگین تر شدن مسئولیت متولیان امور فرهنگی و اجتماعی در شیراز می شود.

فرمانده سپاه فجر فارس ادامه داد: مسئولان و مدیران شیراز باید به محلات محروم شهر توجه ویژه کنند و سپاه فجر و بسیج فارس از امکانات و ظرفیت های خود برای هم افزایی با سایر سازمان ها و نهادها برای خدمات رسانی به مردم و امور عام المنفعه استفاده می کند.

وی اضافه کرد: سپاه فجر فارس پروژه های محرومیت زدایی متعددی را در محلات محروم شیراز برنامه ریزی و اجرا کرده که کاهش آسیب های اجتماعی و اجرای پروژه های عمرانی عام المنفعه در این مناطق در اولویت است.

سردار بوعلی تصریح کرد: در اجرای پروژه های متعدد محرومیت زدایی در سطح محلات محروم و حضور گروه های جهادی بسیج در کنار اقشار نیازمند، همکاری منسجم و تعامل هدفمندی میان سپاه فجر فارس و مسئولان شهر شیراز با هدف کاهش آسیب های اجتماعی و خدمت رسانی به اقشار محروم وجود دارد.

«مهدی طاهری»، رئیس شورای اسلامی شهر شیراز نیز در این دیدار گفت: تعامل مطلوب شهرداری و شورای اسلامی شهر شیراز با سپاه فجر استان مایه خرسندی است و اعضای شورای اسلامی شهر شیراز برای اجرای طرح های عمرانی و برنامه های فرهنگی و اجتماعی در محلات کم برخوردار برنامه ریزی ویژه دارد.

«سید احسان اصنافی»، شهردار شیراز نیز گفت: شهرداری شیراز طبق برنامه های توسعه شهری و با روحیه جهادی در سال 1401 تمام تلاش خود را برای ارائه خدمات بهتر به شهروندان به کار خواهد گرفت و همکاری شهرداری شیراز با سپاه فارس رضایت بیشتر شهروندان را در پی خواهد داشت.

کد خبر 1163579

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha