وحدت و یکپارچگی مسلمانان خنثی کننده توطئه های دشمنان است

آیت الله دری نجف آبادی با بیان اینکه وحدت و یکپارچگی مسلمانان خنثی کننده توطئه های دشمنان است، گفت:دشمنان از ابتدای انقلاب تا کنون همواره در صدد توطئه افکنی و خدشه دار کردن ارزش های این انقلاب بوده اند ولی همواره توطئه های آنها نقش بر آب شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان در اراک، آیت الله «قربانعلی دری نجف آبادی» در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته اراک، ضمن تسلیت به مناسبت شهادت دو تن از روحانیون جهادی در حرم مطهر رضوی، گفت: دشمنان وحدت بین شیعه و سنی را هدف قرار داده‌اند و با این اعمال وحشیانه در صدد ضربه زدن به ارزش های اسلامی و دینی هستند.

 

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک، با تاکید بر اینکه مسلمانان باید در برابر توطئه‌های دشمنان هوشیار باشند، افزود: دشمنان از ابتدای انقلاب شکوهمند ایران اسلامی تا کنون همواره در صدد توطئه افکنی و خدشه دار کردن ارزش های این انقلاب بوده اند ولی همواره توطئه های آنها با هوشیاری و آگاهی ملت ایران نقش بر آب شده است.

 

وی با اشاره به اینکه دشمنان با این اقدامات نابخردانه خود همواره به دنبال اینجاد تفرقه بین مسلمانان بوده‌اند، خاطر نشان کرد: تنها راهی که می‌تواند نقشه‌های شوم دشمنان بر علیه اسلام را نقش بر آب کند تقویت وحدت و یکپارچگی است که همگان باید به این مهم توجه ویژه داشته باشند.

 

این مقام ارشد استان مرکزی اتحاد و یکی شدن را بهترین راه مقابله با توطئه دشمنان دانست و بیان کرد: ملت ایران و ملت های مسلمان باید آگاه و هوشیار باشند و با فرقه سازی و دو دستگی با آگاهی و هوشیاری مقابله کنند.

 

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک ملت افغانستان را برادران دینی و همسایگان ما دانست و  گفت: خوشبختانه موضع‌گیری جمهوری اسلامی در حادثه اخیر، حکیمانه بود زیرا ملت افغانستان برادران ما هستند و همواره مورد حمایت قرار دارند.

 

این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنانش به 20 فروردین روز انرژی هسته ای اشاره کرد و گفت: در موضوع برجام نیز نمایندگان کشورمان نباید از حق ملت کوتاه بیایند و غرب هم موظف است طبق قانون آژانس انرژی اتمی از ما حمایت کند.

 

آیت الله دری نجف آبادی تاکید کرد: ایران اسلامی طبق مقررات فعالیت هسته ای دارد و همگان باید بدانند که تلاش های ملت در این خصوص هرگز برای تولید بمب اتم نیست.

کد خبر 1163785

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha