۲ هزار برنامه فرهنگی و قرآنی در استان اصفهان اجرا می شود/ برگزاری نمایشگاه قرآن

حجت الاسلام معتمدی به برنامه های فرهنگی و قرآنی ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: ۲ هزار برنامه فرهنگی و قرآنی در این ماه با همکاری موسسات و تشکل ها در استان اصفهان اجرا می شود.

حجت الاسلام رمضانعلی معتمدی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان به برنامه ریزی های صورت گرفته در ماه مهمانی خدا اشاره کرد و اظهار داشت: بیش از 2 هزار برنامه توسط کانون های مساجد، موسسات فرهنگی و قرآنی و تشکل های فرهنگی استان اصفهان در این ماه پش بینی شده که اجرا می شود.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان افزود: در این ماه برنامه های فرهنگی با محوریت قرآن و احسان و نیکوکاری برنامه ریزی شده که کلیه گروه های سنی را پوشش می دهد.

 

وی اعزام قاری قرآن به شهرستان ها برای اجرای فعالیت های قرآنی را از جمله این برنامه ها اعلام کرد و اذعان داشت: محافل انس با قرآن و اهل بیت(ع) همراه با ضیافت افطاری و سفره های احسان و نیکوکاری برگزار می شود.

 

حجت الاسلام معتمدی اجرای مسابقات فرهنگی و قرآنی در رشته های حفظ و قرائت و همچنین فعالیت های هنری دینی را از دیگر برنامه های این ماه اعلام کرد و افزود: نشست های قرآنی، شعرخوانی و تفسیر کتاب آسمانی در این ماه با محوریت مساجد، بقاع متبرکه و موسسات برگزار می شود.

 

 

برگزاری نمایشگاه قرآن و عترت

 

وی با اشاره به نمایشگاه قرآن و عترت سالانه استانی گفت: این رویداد مهم در دو سال گذشته به دلیل شیوع و فراگیری کرونا برگزار نشد، ولی امسال این برنامه در دهه سوم ماه مبارک رمضان در محل نمایشگاه بین المللی اصفهان برگزار می شود.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان حضور موسسات قرآنی، اجرای برنامه های قرآنی، آموزش، عرضه محصولات فرهنگی و نشست های تخصصی را از برنامه های این نمایشگاه بیان کرد.

 

وی یادآور شد: مراکز و موسسات قرآنی دارای توانمندی و محصول؛ قادر به حضور در این نمایشگاه خواهند بود.

کد خبر 1163806

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha