عدم توانمندسازی و جانشین پروری نقطه ضعف بزرگ مجموعه تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان است

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: یکی از بزرگ‌ترین تهدیدات و نقطه ضعف مجموعه تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، عدم توانمندسازی و جانشین پروری است و این ضعف بزرگ خود را در همین مدت کوتاه از شروع دوره جدید نمایان شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زاهدان، «حامد آرامش» اظهار داشت: از مهمترین وظایف و رسالت های مدیران توانمند و باتجربه، آموزش و‌ پرورش نیروی انسانی متخصص و ماهر به شمار می‌رود که این مهم به هر دلیلی در استان مغفول مانده است.

 


وی با تاکید بر اینکه این نقطه ضعف در آینده نه چندان دور سیستم را دچار مشکل خواهد کرد، به معاونین ستادی و روسای ادارات تابعه در شهرستان ها دستور داد تا افرادی که به تازگی از طریق آزمون استخدامی جذب این مجموعه شده اند و سایر نیروهای خوشفکر را با اقداماتی نظیر برگزاری کارگاهای آموزشی، فعالیت های حمایتی و انگیزشی و ... برای آینده نیروسازی و آماده کنند.

 


سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان اظهار امیدواری کرد با تلاش مضاعف، روحیه جهادی، همفکری و کار گروهی به تمام اهداف و‌ وظایف سازمانی در راه خدمت رسانی مطلوب تر به جامعه هدف دست پیدا کنیم.

کد خبر 1163876

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha