سند توسعه نهبندان با جدیت پیگیری می شود

ایروانی گفت: سند توسعه نهبندان در دفتر معاونت اجرایی ریاست جمهوری است که با جدیت پیگیری خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «ابواففضل ایروانی» عصر امروز (20 فروردین) در شورای اداری شهرستان نهبندان که به ریاست استاندار خراسان جنوبی برگزار شد، اظهار کرد: سند توسعه شهرستان نهبندان در دفتر معاونت اجرایی ریاست جمهوری قرار گرفته است و باید اجرایی شود.

 

سرپرست فرمانداری نهبندان با بیان اینکه تلاش می شود با تشکیل شوراهای مشورتی از تمامی پتانسیل ها و توان افراد نخبه استفاده شود، افزود: اولویت من در مقام فرماندار نهبندان این خواهد بود که منوبات مقام معظم رهبری در نهبندان اجرایی شود که جز با کمک استاندار در یک برنامه زمان بندی شده و مشخص امکان پذیر نخواهد بود.

 

ایروانی با بیان اینکه سند توسعه شهرستان نهبندان در مرحله معاونت اجرایی ریاست جمهوری  پو باید اجرایی شود، عنوان کرد: اجرای این سند در دستور کار قرار می گیرد و با جدیت پیگیری خواهد شد.

 

«مجید بیکی» فرماندار سابق شهرستان نهبندان هم در این جلسه ضمن ارائه اقدامات صورت گرفته در نهبندان اظهار کرد: نهبندان، شهرستان مستعد و دارای ظرفیت های بالایی است و امروز بیش از 200 روستا و آبادی از نعمت گاز برخوردار هستند.

 

بیکی با بیان اینکه معادن و واحدهای صنعتی جدید در شهرستان را اندازی شد، عنوان کرد: بیش از هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری بخش خصوصی در مدت سه سال انجام شده است.

 

وی ادامه داد: در حوزه مسکن که یکی از دغدغه های مردم و دولت است بیش از سه هزار واحد مسکونی در قالب طرح های ابلاغی سهمیه جذب شده است.

 

فرماندار سابق نهبندان با بیان اینکه در شهرک صنعتی نهبندان 25 میلیارد تومان طی سه سال اعتبار برای زیر ساخت های تزریق شد، گفت: بیش از 10 روستا آبرسانی انجام شد و چند روستا دیگر آبرسانی در دستور کار است.

 

کد خبر 1164186

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha