ششمین سالگرد شهادت شهید مدافع حرم در شیروان برگزار می شود

مدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران شیروان گفت: ششمین سالگرد شهادت سرهنگ دوم «مرتضی زرهرن» تنها شهید مدافع حرم در شیروان عصر روز یک شنبه برگزار می شود.

«رمضانعلی رازقی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهار کرد: ششمین سالگرد شهادت سرهنگ دوم مرتضی زرهرن تنها شهید مدافع حرم در شیروان عصر روز یکشنبه 21 فروردین ماه با حضور مردم و بسیجیان شهرستان در امامزاده حمزه رضا(ع) شهر زیارت برگزار می شود.

 

 

مدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران شیروان گفت: به مناسبت بزرگداشت سالگرد این شهید صبح امروز با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان، مزار این شهید بزرگوار غبارروبی و عطرافشانی شد و به دلیل تقارن با ایام ماه مبارک رمضان مراسم محوری بعد از این ایام با حضور مسئولان کشوری و استانی برگزار خواهد شد.

 

 

رازقی عنوان کرد: برای برگزاری مراسم محوری شهید زرهرن جلسات داخلی متعددی برگزار خواهیم کرد تا با حضور باشکوه مردم و خانواده شهدا انجام شود.

 

 

شهید زرهرن در كار خود بسیار ساعی و كوشا بود و در ماموریت های یگانی بسیار موفق عمل می كرد و خدمات ارزشمندی در تیپ 258 تكاور عرضه كرد، همچنین به دلیل دارا بودن تخصص كار با مواد منفجره نزدیك به دو سال در مناطق مرزی ایران و عراق دور از خانواده اش به پاكسازی میادین مین جنگی بر جا مانده از هشت سال دفاع مقدس مشغول بود.

 


وی در طول خدمت صادقانه اش در تیپ 258 تكاور ذوالفقار در ساخت وساز پادگانی و امور مهندسی رزمی تحقیقات صنعتی و جهاد خود كفایی فعالیت های چشمگیری داشت.

 

 

سرانجام در روز 21 فروردین سال 95 روز ولادت امام محمد باقر (ع) وسالروز شهادت اسوه و الگویش شهید صیاد شیرازی با افتخار، فدایی خانم زینب كبری (س) شد.

 

 

 

کد خبر 1164422

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha