انقلاب اسلامی مدیون شخصیت هایی چون صیاد شیرازی است

حجت الاسلام ابوترابی فرد با اشاره به سلحشوری های شهید صیاد شیرازی در جبهه های حق علیه باطل و ماندگاری این حقایق گفت: شهید صیاد شیرازی همواره در نبرد حضوری فعال و تعیین کننده داشت و امروز انقلاب اسلامی مدیون این شخصیت های عظیم کشور است.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، حجت الاسلام ابوترابی فرد، امام جمعه موقت تهران در مراسم گرامیداشت بیست و سومین سالروز شهادت شهید سپهبد صیاد شیرازی با بیان اینکه به فرموده قرآن امیران و فرماندهانی چون صیاد شیرازی و سلیمانی ها پیشگام عرصه جهاد و شهادت هستند، گفت: خداوند به ویژگی مردان و شخصیت های بزرگ الهی در قرآن اشاره دارد که در واقع رمز عظمت اسلام همین افراد و عزیزان هستند که با اراده های پولادین خود در مقابل دشمن می ایستند.

 

امام جمعه موقت تهران افزود: اراده خدا بر این حقیقت تعلق دارد که در بستر تاریخ دین اسلام را با حضور مردانی با اراده پولادین و دارای خصایص برجسته مورد عنایت قرار دهد. این افراد به واقع تکیه گاه دین و امت اسلامی هستند.

 

وی با بیان اینکه انسان های بزرگی چون صیاد شیرازی ها در برابر دشمن با اقتدار ایستاده اند و زمینه پیروزی جبهه حق علیه باطل را فراهم کردند، اظهار کرد: مهمترین و برجسته ترین صفت بارز مردان الهی این است که خدا آنها را دوست دارد و آنها نیز خدا را دوست دارند.

 

حجت الاسلام ابوترابی فرد ثبات قدم و ایستادگی در برابر توطئه های دشمن و مقابله با سیاست های استکباری را از ویژگی های انسان های محبوب پروردگار معرفی کرد و گفت: ما امروز به برکت انقلاب اسلامی این روحیه را در میان ملت های آزاده جهان اسلام از جمله ایران اسلامی، عراق، سوریه، یمن، لبنان و فلسطین مشاهده می کنیم که همه در یک صف متحد قرار گرفته اند و بنیان مرصوص هستند.

 

وی گفت: حضور سلحشورانه صیاد شیرازی در جبهه های حق علیه باطل همیشه ماندگار است. گام های استوار این شهید بزرگوار را می توان در کردستان، خوزستان و هر نقطه ای که نیاز کشور بود، مشاهده کرد. این مرد آسمانی با جانی دلباخته شهادت و محبت همواره در عرصه های نبرد حضوری فعال و تعیین کننده داشت و امروز انقلاب اسلامی مدیون این شخصیت های بزرگ ایران اسلامی است.

 

وی ادامه داد: بدون تردید این اقتداری که امروز در سطح کشور خلق شده است، مدیون وجود این افراد و انسان های تقرب یافته به خداست.

 

امام جمعه موقت تهران خاطرنشان کرد: نگاه به خدا منشأ تحول است؛ آنان که در راه حق حرکت می کنند عنایت خدا را در این مسیر نورانی مشاهده می کنند و شعار اقتصاد دانش بنیان از همین حقیقت ریشه می گیرد.

 

وی گفت: توطئه ها و دسیسه ها در عزم و اراده انسان های بزرگ هیچ تاثیری نمی گذارد و همان طور که در طول تاریخ مشاهده کردیم، اینچنین مردانی توانسته اند چهار دهه در برابر دشمنان ایستادگی کنند و امروز ملت یمن با تاسی این مردان عظیم الهی در برابر دشمن تا بن دندان مسلح ایستاده اند.

 

وی با بیان اینکه نیروهای مسلح امت اسلامی باید همیشه در مرز عزت قرار داشته اند و زمینه افزایش عزت را فراهم کنند، افزود: عزت امروز ما در پرتو اتحاد ملل مسلمان افزایش می یابد.

 

حجت الاسلام ابوترابی افزود: امروز امنیت و اقتدار کشورمان را مدیون مجاهدت و نیروهای مسلح هستیم که اگر جلوه ای از این مجاهدت ها در عرصه های اقتصادی رخ بنماید انقلابی عظیم ایجاد می شود.

 

وی گفت: کسانی که در حوزه ایجاد امنیت تلاش می کنند، مجاهدان فی سبیل الله هستند. آنها از هیچ تعهدی نمی هراسند چرا که فرزند امامی هستند که به دنیای استکبار گفته است اگر در برابر دین ما بایستید در برابر همه دنیای شما می ایستیم.

کد خبر 1164436

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha