نهبندان را شهرستان بدون بیکار معرفی می کنیم

ایروانی گفت: آمادگی داریم نهبندان را کارگاه عملیاتی اشتغال و شهرستان بدون بیکار معرفی کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از نهبندان، «ابوالفضل ایروانی» امروز (21 فروردین) در دیدار با رئیس بنیاد برکت، اظهار کرد: بحث مناطق کمتر توسعه یافته نیازمند مشارکت تمام نهادها است.

 

فرماندار نهبندان با بیان اینکه اگر امروز نیازمند توسعه زنجیره دام هستیم، نیاز به مشارکت همه دستگاه ها داریم، افزود: برای تسهیل گری نیازمند مشارکت ها هستیم و همه باید زنجیروار در کنار هم قرار بگیرند و ما هم از بنیاد برکت که در راستای توسعه شهرستان مرزی گام بر می دارد، استقبال می کنیم.

 

ایروانی تصریح کرد: در این دولت باید حرکت کنیم و با سختی ها مواجه شویم و در میدان تصمیم قرار بگیریم؛ باید گلوگاه ها را برای اجرای پروژه ها در موعد مقرر شناسایی کنیم و موانع سر راه را رفع کنیم.

 

وی یکی از کارکردهایی که دستگاه های اجرایی انجام می دهند را تسهیل گری عنوان کرد و گفت: رهبری امسال را تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین نامگذاری کرده اند که واژه های کلیدی و موثر هستند که باید تبیین کنیم که  نهبندان باید چه برنامه ای را برای تحقق شعار سال باید پیش رو داشته باشد.  

 

فرماندار نهبندان با بیان اینکه آمادگی داریم نهبندان را کارگاه عملیاتی اشتغال معرفی کنیم و بگوییم شهرستان بدون بیکار است، افزود: این مهم نیاز به برند سازی دارد.

 

ایروانی تصریح کرد: رهبری سال 78 به نهبندان سفر کرده اند و تاکیداتشان بر این است که باید موضوع و صدای نهبندان را به گوش مسئولان در سطح ملی برسانیم که راهکار آن برگزاری جشنواره ها است.

 

وی ضمن تاکید بر رفع موانع فعالیت های مرزی نهبندان، ادامه داد: گلوگاه های مرزی باید بازگشایی شود، در حال حاضر واردات دام در حال انجام است، امسال تقاضا داریم ظر ف چهار ماه آینده مشکلات شناسایی شوند.

 

 

کد خبر 1164614

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha