اشتغال مددجویان از مهم ترین برنامه های کمیته امداد است

شیخ پور با اشاره به برنامه های کمیته امداد امام خمینی (ره) در راستای اشتغال مددجویان، گفت: طی سال ۱۴۰۰ بالغ بر ۶ هزار اشتغال برای مددجویان کمیته امداد استان ایجاد شده است.

« جلال شیخ پور» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت: مهم‌ترین برنامه کمیته امداد برای کاهش میزان فقر خانواده‌های مددجو، اشتغال و توانمندسازی آنان است.

 

وی افزود: به منظور خدمت رسانی بهینه‌تر به نیازمندان سیستم مددکاری نوین و ویژه‌ای با هدف اشراف بر نیازمندی‌های مددجویان در امداد طراحی شده است.

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) بیان کرد: در زمینه توانمندسازی، هدف ما این است که با هم افزایی با دستگاه‌های خدمت رسان دیگر خدمات خود را گسترده‌تر و بهینه‌تر نماییم.

 

وی با اشاره به ایجاد 6 هزار اشتغال برای مددجویان امداد لرستان طی سال 1400، بیان کرد: حدود یک سوم مشاغل ایجاد شده در استان لرستان برای زنان سرپرست خانوار استان بوده است.

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره)استان لرستان افزود: با توجه به اینکه در سال جدید مقام معظم رهبری با انتخاب شعار سال بر ایجاد اشتغال مبتنی بر دانش بیش از پیش تاکید داشتند، کمیته امداد نیز تمام توان خود را برای نیل به این هدف به کار خواهد گرفت.

کد خبر 1164792

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha