دست استکبار جهانی به خون شهدای حرم رضوی آغشته است

حجت الاسلام محمدی با بیان اینکه امروز «روحانیت» پرچم دار نظام اسلامی است، گفت: استکبار جهانی علیه ارزش های اسلامی قد علم کرده است وتاب تحمل عناصر مثبتی همچون شهید حجج الاسلام اصلانی و دارایی را ندارد و دستشان به خون این عزیزان آغشته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، حجت الاسلام «محمدرضا محمدی» شامگاه (۲۲ فروردین) در اجتماع بزرگ «لاله های سرخ رضوی» در طبس اظهار داشت: شهادت حجت الاسلام اصلانی و حجت الاسلام دارایی منشا عزت و سربلندی خواهد شد.

 

 

امام جمعه طبس در خصوص نقش روحانیت عنوان کرد: نقش روحانیت در پیروزی انقلاب اسلامی و اجرای احکام دین نقش ارزنده ای است و هر کسی را روحانی نمی دانیم؛ روحانی واقعی کسی است که در خط اسلام ناب برای حفظ ارزش های دین قیام می کند و توطئه های دشمن و استکبار جهانی را از بین می برد.

 

 

وی ادامه داد: امروز متاسفانه برخی افراد آب در آسیاب دشمن می ریزند و نقشه های دشمن را متوجه نمی شوند و به نفع دشمن فعالیت می کنند.

 

 

حجت الاسلام محمدی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب و روحانیت امروز پرچم دار نظام اسلامی هستند، افزود: روحانیت با کمک تدابیر مقام معظم رهبری این پرچم را هر روز برافراشته تر می کند و کشتی انقلاب اسلامی را از طوفان های دشمن به صورت سالم طی ۴۰ سال اخیر عبور دادند.

 

 

امام جمعه طبس با بیان اینکه استکبارجهانی از هر تبلیغات برای اهداف خود علیه اسلام و ایران استفاده می کند، ادامه داد: امروز استکبار جهانی علیه ارزش ها قد علم کرده است و مشاهده می کنید که مقام معظم رهبری جهت حفظ وحدت در اسلام چه کارهای بزرگی انجام دادند.

 

 

وی در ادامه بیان کرد: متاسفانه برخی از افراد کج فهم کاری کردند تا خون شهیدان اصلانی و دارایی بر گردنشان باشند و عالم اسلام از این دسته افراد کج فهم رنج می برد.

 

 

حجت الاسلام محمدی با تاکید بر اینکه امروز روحانیت ارزنده ترین قشری است که برای تعالی اسلام قیام کرده است، گفت: روحانیت به اثبات رساند که پرچم اسلام باید سربلند و منشا خیر و برکت در جهان باشد و امروز شهدای روحانیت بیش از چهار برابر سایر اقشار است.

 

 

امام جمعه طبس عنوان داشت: این دو شهید بزرگوار در حاشیه مشهد مقدس مشغول اجرای فعالیت های جهادی بودند و دشمن تاب تحمل این عناصر مثبت را نداشت و دست استکبار جهانی و وهابیت به خون این عزیزان آغشته است.

 

 

کد خبر 1165017

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha