راهپیمایی روز جهانی قدس در تبریز حضوری خواهد بود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت: خوشبختانه با تزریق واکسن کرونا توسط اکثریت مردم، وضع سلامت عمومی رو به بهبود بوده و همین امر ما را بر آن داشته تا راهپیمایی روز جهانی قدس امسال به صورت حضوری برگزار شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز،‌ حجت الاسلام «میکائیل اسکندری» در جلسه سیاستگذاری و برنامه ریزی مراسم روز جهانی قدس اظهار داشت: اولین روز جهانی قدس در قرن جدید، با حمایت قاطع و یکپارچه و همیشگی ملت ایران اسلامی از آرمان فلسطین برگزار خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی با اشاره به نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان بعنوان روز جهانی قدس از سوی امام خمینی(ره) افزود: این روز یادگار ماندگار رهبر کبیر انقلاب اسلامی است و مسلمانان جهان در این روز، فریاد حمایت از مظلوم و محکومیت ظالم را سر می دهند.

حجت الاسلام اسکندری با بیان وضعیت کنونی سلامت عمومی جامعه، اضافه کرد: خوشبختانه با تزریق واکسن کرونا توسط اکثریت مردم، وضع سلامت عمومی مردم رو به بهبود بوده و همین امر مسئولین شورای هماهنگی را بر آن داشته تا راهپیمایی روز جهانی قدس امسال را بصورت حضوری و فیزیکی و با شکوه و عظمت هرچه تمام تر برنامه ریزی کنند.

وی از تمام دستگاه‌های عضو مجمع نمایندگان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان خواست تا با تمام توان و ظرفیت، برای برگزاری هرچه باشکوه تر این مراسم همت گمارند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی ضمن تشکر از حمایت های نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز، از حجت الاسلام تقوی، نماینده مجلس شورای اسلامی بعنوان سخنران ویژه مراسم روز جهانی قدس تبریز نام برد.

کد خبر 1165730

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha