کسب رتبه سوم جشنواره مدرسه انقلاب توسط دانش‌آموز آستارایی

هدایتی از کسب رتبه سوم جشنواره مدرسه انقلاب استان گیلان توسط امیدرضا مهدوی مسئول انجمن اسلامی مدرسه سروش آستارا خبر داد.

«یوسف هدایتی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا،اظهارکرد: آیین تجلیل و قدردانی از برگزیدگان دهمین دوره نمایشگاه انقلاب با حضور آیت‌الله رسول فلاحتی نماینده ولی‌فقیه در گیلان و امام جمعه رشت، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و سایر مسئولین استانی در مصلی رشت برگزار شد.

 

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان آستارا با بیان‌اینکه آیت‌الله رسول فلاحتی نماینده ولی‌فقیه در گیلان و امام جمعه رشت در آیین تجلیل و قدردانی از برگزیدگان دهمین دوره نمایشگاه انقلاب سخنرانی کرد، افزود: در آیین مذکور از برگزیدگان جشنواره با اهدای لوح و جوایزی تجلیل بعمل آمد.

 

وی از کسب رتبه سوم جشنواره مدرسه انقلاب استان گیلان توسط امیدرضا مهدوی مسئول انجمن اسلامی مدرسه سروش آستارا خبر داد و تصریح‌کرد: در این آیین همچنین امیدرضا مهدی به عنوان نماینده دانش‌آموزان متوسطه دوره اول گیلان سخنرانی و دغدغه‌های دانش‌آموزان را مطرح کرد.

 

هدایتی با اشاره به اینکه نمایشگاه مدرسه انقلاب در ایام‌الله دهه فجر و به صورت حضوری در مدرسه دخترانه شهید بهشتی و مدرسه  پسرانه سروش برپا شده بود، گفت: افزایش آگاهی نوجوانان نسبت به مبانی انقلاب اسلامی، ارتقاء روحیه امید، خودباوری و سوق دادن نوجوانان به شناخت نقش و جایگاه خود در نظام انقلاب اسلامی از جمله اهداف برپایی نمایشگاه‌های مدرسه انقلاب در مدارس بود.

 

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان بندر آستارا خاطرنشان‌کرد: در نمایشگاه‌های برپا شده در ایام‌الله دهه فجر سال گذشته جوانان و دانش‌آموزان گام دوم انقلاب اسلامی دستاوردها و جریانانی که در ۴۳ سال گذشته از عمر انقلاب رقم خورده بود را با ابتکار خودشان در تولید محتوی، المان‌ها و ماکت‌ها در معرض دید گذاشته بودند.

کد خبر 1166104

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha