محافل قرآنی آثار و برکات بسیاری در زندگی افراد دارد

حجت الاسلام اکبرپور گفت: محافل قرآنی اگر با خون، گوشت و پوست انسان در هم تنیده شود زندگی می شود قرآنی و زندگی قرآنی اثرات برکات هم در زندگی شخصی و هم زندگی سازمانی قطعاً مشاهده خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زاهدان، حجت الاسلام و المسلمین علی اکبر پور، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان ضمن تبریک ماه مبارک رمضان و بهار قرآن ماه بندگی خدا گفت: رمضان يك تحولِ، تحولي از خويش به او، از منيّت به آدميت، از بي‌قيدي به مسئوليت، مسئوليت انسان شدن، خدايي شدن، آسماني شدن، پيدا كردن گمشده‌هاي درون، گمشده‌هايي كه اگر بشناسيم  و پيدایشان كنيم واژه‌ی اشرف مخلوقات را  فهمیده و درك كرده ايم. 

 

وی با اشاره به این مطلب که امیدواریم تا این لحظه از ماه مبارک رمضان بهره‌منده فیوضات معنوی ماه و خوشه چین برکت و معارف این ماه شده باشیم، از حضرت حق عاجزانه مسئلت داریم در ادامه ماه و راه درک توفیق  فضائل و برکات این ماه را به ما عنایت کند، افزود: هر چیزی بهاری دارد و بهار ماه مبارک رمضان هم قرآن می باشد.

 

این مسئول ادامه داد:  محافل انس با قرآن کریم در سطح رده‌های نیرو های مسلح، سپاه مقتدر و عزت مند  در جای جای استان در ماه مبارک رمضان برگزار می شود.

 

اکبرپور ادامه داد: بر اساس فرمان حضرت آقا در دیداری که اول ماه مبارک رمضان با اصحاب قرآنی فرمودند خوب است که مساجد با هم همپوشانی داشته باشند از مسجد به مسجد و از مسجد به مسجد که محفل انس با قرآن کریم مشترک نیروهای مسلح در مرکز استان اجرا شود، ضمن اینکه البته در آستانه روز ارتش جمهوری اسلامی ایران قرار داریم که به دلاور مردان ارتشی را تبریک می‌گویم.

 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد:  قطعاً محافل قرآنی اگر با خون، گوشت و پوست انسان در هم تنیده شود زندگی می شود قرآنی و زندگی قرآنی اثرات برکات هم در زندگی شخصی و هم  زندگی سازمانی قطعاً مشاهده خواهیم کرد و امیدواریم که خداوند توفیق عنایت فرماید که بتوانیم خوشه چین خرمن و معارف قرآنی باشیم.

کد خبر 1166133

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha