پذیرش حدود ۲۵ طلبه در حزه علمیه خواهران ملایر / ثبت نام تا پایان خرداد ادامه دارد

ترکمان اسدی گفت: امسال ظرفیت پذیرش حوزه علمیه خواهران حضرت زینب(س)حدود ۲۵ تا ۳۰ نفر است و ثبت نام از علاقمندان تا اواخر خرداد ماه ادامه دارد.

«پروانه ترکمان اسدی»  در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان در ملایر گفت:در حال  حاضر حدود 130 نفردر حوزه علمیه حضرت زینب(س) ملایر در حال تحصیل هستند  که این افراد در سطوح عمومی مدرک سطح 2 (مقطع کارشناسی)  در این حوزه تحصیل می‌کنند.

 

مدیر حوزه علمیه حضرت زینب(س)  ملایر  بیان کرد: فارغ‌التحصیلان در حوزه علمیه بعد از فراغت از تحصیل در صورت علاقه در مقاطع بالاتر در سایر مراکزحوزوی کشور ادامه تحصل داده  و یا در نهادها و دستگاه‌هایی که رشته‌های مرتبط با حوزه را درخواست کنند مشغول فعالیت  می‌شوند.

 

 وی از ثبت نام  خواهران علاقه‌مند برای تحصیل در این حوزه  از 15 فروردین ماه  خبر داد و تصریح کرد: این ثبت نام تا اواخر خرداد ماه ادامه دارد و حدود 25 تا 30 نفر امسال در این حوزه  پذیرفته می‌شوند.

مدیر حوزه علمیه خواهران حضرت زینب(س) ملایر تصریح کرد: علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت نام  می توانند به  سایت www.whc.ir مراجعه و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفنهای 08133321112و 33321113 تماس بگیرند و یا به حوزه علمیه ملایر واقع در میدان دادگستری ، بلوار مرزداران، خیابلن رازی ، نبش اندیشه مراجعه کنند.

ترکمان اسدی شرایط سنی برای ورود  را حداکثر 40 سال  دانست و تصریح کرد:  دارندگان مقاطع دیپلم و پیش‌دانشگاهی می‌توانند برای تحصیل در حوزه علمیه ثبت نام کرده و بعد از گذراندن مرحله آزمون  و مصاحبه برای تحصیل جذب حوزه علمیه شوند و حافظان کل قرآن کریم، حافظان نهج البلاغه و افرادی که معدل بالای 18 دارند از مرحله آزمون معاف هستند

 وی همچنین به برنامه‌های این حوزه در مناسبت‌های مختلف سال اشاره کرد و گفت: برنامه های  مختلفی شامل سخنرانی، برگزاری گفتمانهای دینی، ، برنامه های جهادی ، جلسات تخصصی و فرهنگی ،   برگزاری برنامه های اعیاد و مناسبت های دینی و مذهبی ، یادواره شهید گمنام آرمیده در ابن  حوزه نیز با حضور طلاب و بانوان علاقمند  در این حوزه در طول سال برگزار می‌شود.

ترکمان اسدی از برگزاری مراسم شب های قدر نیز در این حوزه خبر داد و گفت: این مراسم نیز با حضور طلاب خواهر و بانوان با برنامه های مختلف شب‌های پر فضیلت قدر برگزار می‌شود.

کد خبر 1166162

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha