برگزاری مراسم جزء خوانی قرآن کریم در مسجد جامع روستای شوراب کبیر

يزدانی چم حيدری گفت: با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان مراسم جزء خوانی قرآن کریم همه روزه به همت اعضای کانون فرهنگی هنری «وفا» در مسجد جامع روستای شوراب کبیر برپا است.

«شهربانو يزدانی چم حيدری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان مراسم جزء خوانی قرآن کریم همه روزه به همت اعضای کانون فرهنگی هنری «وفا» در مسجد جامع روستای شوراب کبیر برپا است.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری «وفا» مسجد جامع روستای شوراب کبیر ادامه داد: مراسم جزء خوانی قرآن و تلاوت، توسط اساتید قرآنی و نخبگان عضو کانون «وفا» در مسجد جامع روستای شوراب کبیر به مناسبت ماه مبارک رمضان برگزار شد.

 

وی با اشاره به اینکه این محفل جزء خوانی با رعایت فواصل اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی برگزار شده است، افزود: محفل فوق در طول ایام ماه مبارک رمضان هر روز برگزار می شود.

 

يزدانی چم حيدری با اشاره به اینکه آیین جزء خوانی قرآن کریم در مسجد جامع روستای شوراب کبیر در ۲ بخش خواهران و برادران برگزار می شود گفت: این مراسم معنوی همه روزه ساعت صبح ها ویژه خواهران و ساعت ۱۸ و ۳۰ عصر ویژه برادران برنامه ریزی شده است.  

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری «وفا» مسجد جامع روستای شوراب کبیر ادامه داد: هدف از برگزاری این نوع برنامه های قرآنی تقویت فعالیت‌های قرآنی در جامعه و ایجاد زمینه گرایش جذب نوجوانان و جوانان به سمت فعالیت‌های قرآنی و دینی مذهبی است.

 

وی بابیان اینکه برگزاری مراسم جزء خوانی قرآن در ماه مبارک رمضان با هدف ترویج و نهادینه کردن فرهنگ قرآنی و حضور بیشتر مردم در مسجد برگزار می شود گفت: قرآن، کتاب الهى و وسیله نجاتى است که از طرف خداوند براى هدایت و تکامل انسان ‌ها نازل شده و با عمل کردن به دستورات آن رستگار و سعادتمند شویم.

 

يزدانی چم حيدری گفت: این مراسم معنوی همه روزه با تلاوت قاریان عضو کانون فرهنگی هنری «وفا» به ‌صورت برخط در شبکه ‌های مجازی نیز برای استفاده سایر مردم و اعضای کانون که امکان حضور در این مراسم را ندارند پخش می‌شود.

 

کد خبر 1166183

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha