۱۰۰ بسته غذایی بین نیازمندان سربیشه و نهبندان توزیع شد

مسئول کانون مهدی یاران خراسان جنوبی گفت: به مناسبت ولادت امام حسن مجتبی (ع) یکصد بسته غذایی به ارزش ۷۰۰ میلیون ریال بین نیازمندان در شهرهای مرزی نهبندان و سربیشه توزیع شد.

«حجت کفاشی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار داشت: کانون مهدی یاران خراسان جنوبی به مناسبت های مختلف اجرای برنامه هایی از جمله توزیع بسته های معیشتی را در دستور کار خود جهت حمایت از نیازمندان قرار می دهد.

 

مسئول کانون مهدی یاران خراسان جنوبی با بیان اینکه به مناسبت ولادت امام حسن مجتبی(ع) یکصد بسته مواد غذایی بین نیازمندان سربیشه و نهبندان توزیع شد، افزود: این بسته ها شامل برنج، روغن، حبوبات، رب گوجه فرنگی، قند و شکر بوده است.

 

وی در ادامه بیان کرد: ارزش هر بسته غذایی 700 هزار تومان بوده است و در مجموع اعتباری بالغ بر 700 میلیون ریال با کمک خیرین برای تهیه این بسته ها و توزیع آن بین نیازمندان شهرهای مرزی نهبندان و سربیشه هزینه شده است.

 

کفاشی عنوان داشت: در نیمه شعبان به مناسبت ولادت امام زمان(عج) نیز 110 بسته غذایی بین نیازمندان شهرستان بیرجند با کمک خیرین توسط گروه جهادی مهدی یاران استان توزیع شد.

 

کسو=ئول کانون مهدی یاران خراسان جنوبی با اشاره به نحوه واریز کمک ها گفت: خیرین و مردم عزیز می توانند برای مشارکت در زمینه توزیع بسته های غذایی و کمک به نیازمندان کمک های نقدی خود را به شماره کارت 5029087000747918 واریز کنند.

کد خبر 1166403

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha